Black friday!

Min BF-Day

Endelig fikk jeg kjøpt gaven til Pappa og gubben, men ikke noe BF rabatter, fikk rabatter på etterlengta hals til hesten og Dekken til den gamle hunden vår som fryser i hjel, når det er -5 eller mer. Men ellers ble det lite julegaveshopping på senteret.

(kjøpte de nevnte tingene på nett)

Sto opp kl 0430, på stallen 0530 all stalljobben unna gjort var det på tide å krangla med min 700 kg 3 åring med å stå stille mer enn 50 min, og rydda vekk for hov slageren, dratt meg selv inn til sentrum på lege besøk med UL.... Da jeg kom til kjøpesenteret fikk jeg meg inn til sy butikken. kjøpt strikkepinner og borrelås, kollapsa jeg på kafeen med noe og drikke. Så dro Gubben meg hjem, Hahaha må innrømme han og jeg er ikke laget for shopping på senteret XD

*nå skal jeg legge meg på sofaen og kose meg til jeg sovner......

Ha en fin fredags kveld Jenter;)))

Vi har planlagt å kjøpe vogna i dag, så jeg gledet meg sånn til å dra på Barnas hus og se på vogna. Vi fikk Stokke vinterkit med på kjøpet, i tillegg til en grei prisavslag :) gleder meg til å trille ❤️

Jeg mangler rett og slett shoppinggenet.

Jeg shopper ikke. Jeg handler ved behov, men ikke "bare fordi det er tilbud" og må regelrett tvangssendes på butikk med et minimumskrav til pengebruk an min mann av og til, ellers kjøper jeg meg ikke noe. Han sender meg sånn etter hver permisjon bl.a. Litt nye klær til jeg skal på jobb igjen.

Har nesten ikke kjøpt noe til lille i magen, en body, strømpebukse, sokker og pysj. Ja, også ordna mannen bilstol som jeg ba ham om. Har ikke sett den, men stoler på det når han sier den står i garasjen.

Må få dradd med meg mannen på titt ettet vogn en dag, tenker jeg.

Men shoppe, det kan jeg ikke.

Jeg handlet alle julegavene i går! Det aller meste på toysrus og hm :) har igjen 1 gave da, men den er det ikke noe stress med :)

Var på shopping hele dagen I går og I dag. Ikke lurt. Nå har jeg helt sinnsvakt vondt I bekkenet og rygg. Fikk kjøpt inn alle julegaver (14 stk.) + noen klær til lille :) fikk blant annet kjøpt fjellreven parkas til mannen på ÷50%!

Jeg kjøpte en god del på black friday tilbud :)

Jeg kjøpte:
2 bilderammer
2 boob amme bh'er (70% salg :D)
1 boob amme genser (30% salg)
Baby Bjørn vippestol (700kr)
Strømpebukser
En siklesmekke
Sokker
2 antrekk til babyen

Og jeg ble ferdig med julegavene jeg manglet ;)

Føler jeg fikk gjort noen bra kupp :D

Back
Topp