Black friday!

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Noen som allerede har gått bananas denne uken? :p
Jeg sa til meg selv forrige uke, neesj skal ikke handle noen ting!
Nå har jeg altså handlet til meg selv, svigersøstre og venninner på nett :p
Føler meg litt lurt selvom jeg gleder meg til det kommer i posten! Hehe

Har ikke gått bananas på black friday enda, skal på bytur i morgen å handle de to siste tingene til lille, og så så jeg de hadde akkurat det jeg ville ha på tilbud, passet perfekt nå siden det nærmer seg jul :)

Har handlet inn barnevogn og bilstol, alt jeg trenger til meg selv i sykehusbagen og ny bag til far, noe var på black fridaytilbud da :) Og så har jeg gått bananas på apoteket for å få på plass de siste stellesakerne!

Tror man blir litt "shoppegal" som gravid :p

Ja jeg blir nesten dårlig av å tenke på hvor mye penger jeg har brukt :o

Tvert imot.

I fjor var jeg bestemt på at neste år, da skal jeg være mer klar!!

Denne uka har jeg vært hjemme med syke barn og ikke engang handla på nett. Null og niks.

Mannen skulle se om han fant seg noe på nett i natt, men jeg vet ikke hva han landet på.

Jeg har sannelig sykt barn i dag også, og ingen bil. Kan prøve meg på noe på nett, men planen om å dra på shopping denne uka utgikk

Jeg var litt rundtomkring og handla i går uansett siden jeg skulle på kontroll og hadde bilen. Fant ut der og da at jeg ikke orket å handle mer seinere, så det lille jeg kunne spart ga jeg blaffen i og kjøpte og blei ferdig med :p Hadde kynnere så det holdt leeeeeeenge etterpå! Men har sikra meg noen julegaver + bilstolpose (til bare 149kr!) over nettet da :)

It's shopping time :) Vi får se hvor lenge jeg orker å traske rundt på senteret, men klarer sikkert å få svidd av litt penger uansett :D

Handleliste ligger i bilen, Gubben er klar over at det skal bli noe shopping og jeg har prøvd å motivere meg, med å bli ferdig med alle julegaver som skal kjøpes inn. Resten av helga skal til å lage de siste dekorasjonene og gavene som skal leveres neste uke!

Hadde tenkt å få ferdig julegavene i dag siden det var så masse gode tilbud, men ligger syk selv..blææh:hungover: se om jeg setter meg litt på nett å ser senere finner alltids noe:joyful:

Liker ikke sånne salgsdager! Alt for mye folk for min del :p Men har allerede handlet to gaver på nett da:) Behagelig!!

Jeg var litt rundtomkring og handla i går uansett siden jeg skulle på kontroll og hadde bilen. Fant ut der og da at jeg ikke orket å handle mer seinere, så det lille jeg kunne spart ga jeg blaffen i og kjøpte og blei ferdig med :p Hadde kynnere så det holdt leeeeeeenge etterpå! Men har sikra meg noen julegaver + bilstolpose (til bare 149kr!) over nettet da :)
Bilstolpose er jeg og på jakt etter. Hvor fant du det? :-)

Har skrevet liste til mannen og håper han får tid til å ta en tur. Og så har jeg kjøpt en julegave på nett med sånn klikk og hent på expert. Da kan jeg hente den en dag ikke alle andre er der.:D

Bestilte akkuratt voksi mote bilstolpåse, farge metallic fra miinto.no. Kom på 719 kr. Var 20% rabatt på den :-D

Jeg kom meg en liten tur ut i dag, og er sjokkert over hvor lite samarbeidsvillig kroppen min er! Bekkenet var vondt hvert eneste skritt, og jeg fikk vondt både i magen og ryggen. Jeg er glad for at jeg har ordnet det meste til lillejenta, og er godt i gang med julegavene. Nå ligger jeg strak ut på sofaen, og kjenner at det blir så få byturer som mulig framover!

Har fulgt prisene på et par julegaver og idag var det mye avslag så handlet dem. Brukte Prisjakt appen, suuuper kjekk!

Holdt nesten på å klikke hjem en ny iphone også, som er "fødegave" til meg selv. Men den jeg allerede har varer nok til sommeren, så da må jeg holde meg i skinnet! Kommer sikkert noe mye mer viktig som skal handles i 2016...Hehe!

Noen som allerede har gått bananas denne uken? :p
Jeg sa til meg selv forrige uke, neesj skal ikke handle noen ting!
Nå har jeg altså handlet til meg selv, svigersøstre og venninner på nett :p
Føler meg litt lurt selvom jeg gleder meg til det kommer i posten! Hehe
Ja da har vi kjøpt ny tfk vogn med multi x bag med tilbehør, og ny bilstol med base og litt ammekr og sykkel til minste henta. Svidde av en hel haug på litt over en time men fikk masse bra rabatt på alt så er super fornøyd!!!!

Ikke vært på shopping i dag å skal ikke heller:) ferdig me julegaver, og trenger ikke noe for øyeblikket:) er ingen shopper heller jeg da:)

Har ikkje kjøpt noe ennå. Har ikke hatt anledning til å se over tilbudene i dag, men skal prøve i kveld :)

Back
Topp