Black Friday

CJH

Betatt av forumet
Jeg har sett at mange butikker har gode tilbud pga black Friday. Ypperlig sjanse for oss som må ha en del ting å gjøre et kupp eller to. Tenkte vi kunne ha en tråd der vi kunne ligge inn tips til de andre damene om man kommer over et godt tilbud Jollyroom.no har black week, så det er det tilbud hver dag fremover❤️

Takk for tipset!:) Nå har jeg akkurat handlet meg vognpose, vippestol, stellematte, leker, badebalje, mm :) Super tilbud! betalte 1600 for alt!

• Liker
Reactions: CJH
Har barnas hus Black Friday opplegg?

Takk for tipset... Skal inn og se på jollyroom :-) dere har sikkert fått det med dere, men nevner likevel at de har tripptrapp stolene på tilbud på baby shop fram til julaften... :-) minus 33 prosent :-)

Kjøpte en vippestol idag fra jollyroom, satt ned fra 1699 til 499. Sett på den mange ganger men syntes den har vært for dyr. Dagens tilbud :)

Kjøpte en vippestol idag fra jollyroom, satt ned fra 1699 til 499. Sett på den mange ganger men syntes den har vært for dyr. Dagens tilbud :)
Den kjøpte jeg også nå!! Sparer 1200 kr!!!

Ja den er såå fin! :D hadde en sånn rund en med kun vibrering til min yngste og den var gull verdt! :D
Spent på hva det er på tilbud imorgen :p snoker der inne hver dag nå :p haha
Haha, jeg og. Foreløpig er jeg veldig fornøyd med jollyroom. De har masse bra tilbud hele tiden og noen tilbud er faktisk helt utrolige. Halv pris og mer enn det og.

Åh den köpte jag igår natt haha! Var uppe länge så var inne på jollyroom så såg jg den vippestolen! Har tittat på den veldigt många gånger o så var den på tillbud! O mitt i natta kl 3 stod ja upp o beställde Hahahah! 1200kr å spare ikke helt feil! :)

Åh den köpte jag igår natt haha! Var uppe länge så var inne på jollyroom så såg jg den vippestolen! Har tittat på den veldigt många gånger o så var den på tillbud! O mitt i natta kl 3 stod ja upp o beställde Hahahah! 1200kr å spare ikke helt feil! :)

Haha!! Å så midt på natta da :p :D

For de av dere i Stavanger regionen.

TINY har tilbud på Stokke Trailz (komplett) til 5999. Kun 5 stk. Fra klokken 7 i morgen..

De har også 12 stk. Simo duovogn til kun 2000kr.

Gjett om jeg skulle ønske vi skulle ha ny vogn - Da hadde jeg stillt meg veeeeeldig tidlig i kø for å sikret meg en Stokke trailz altså..
Men -30% (som gjelder fra 7-10) funker også - da koster vognen 7.700kr

Om det er noen som kommer over tilbud på Bugaboo Buffalo så tar jeg imot tips med åpne armer

Back
Topp