Black friday

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Oppdaget dette først i fjor og var litt sent ute, så fikk ikke gjort de store kuppene. I år skal jeg forberede meg, planlegge og sette av penger!

Så da lurer jeg på: har du gjort noen kupp på black friday? Hvilke nettbutikker/butikker har de beste tilbudene?

Mannen kjøpte mobiltlf i fjor. Det var veldig billig.
Men jeg er mer opptatt av å feire dagen før:D

Jeg skal følge med på XXL i allefall. De skulle visst ta av i år:)

Finnes det noen linker til reklame for hva som blir på tilbud den dagen? :)

Black friday er egentlig en amerikansk greie, hvor de "feirer" fredagen etter Thanksgiving med store salg. Noe norske butikker har adoptert de siste årene, men det var vel først i fjor det ble stort.

Jeg handlet julegaver til alle barna rundt oss på Toys'R'Us i fjor, de hadde 70% på nesten hele nettbutikken. Så handlet jeg vinterjakker til meg og mannen på Stormberg. Ellers ble det ikke noe annet, for jeg var ikke helt forbredt på det. Men tenker jeg skal gjøre unna det jeg kan av julegaver på Black Friday i år :) Det er sykt mye penger å spare, minuset er at alt må ut på en gang.

Jeg var ikke helt klar i fjor, i år skal jeg være mer på hugget. Tror jeg.

Det er jo egentlig for å markere starten på julehandelen i USA, men gøy med tilbud, da...

Jeg var ikke helt klar i fjor, i år skal jeg være mer på hugget. Tror jeg.

Det er jo egentlig for å markere starten på julehandelen i USA, men gøy med tilbud, da...
Samme her.

Skal i alle fall følge litt med. Har satt av en slant, så håper vi får unna noen julegaver :-)

Back
Topp