Black friday

Kengu

Forumet er livet
VIP
I morgen er det black friday , har dere fått med dere noen tilbud dere skal benytte dere av?
Lur dag å kjøpe julegaver på om man vil spare litt penger hvertfall:)

Det er et amerikansk opplegg, i dag er thanksgiving og dette markerer inngangen til julehøytiden, og julehandelen. Og tradisjonelt mye salg. Trenden har begynt å spre seg også til Norge

Det er et amerikansk opplegg, i dag er thanksgiving og dette markerer inngangen til julehøytiden, og julehandelen. Og tradisjonelt mye salg. Trenden har begynt å spre seg også til Norge

Det er en trend jeg kan like.
Vet ikke om noe salg, har ikke sett noe reklame for det. Noen som vet om noen gode kupp?

Jeg har sett noe reklame, men husker ikke for hva

Jollyroom har iallefall black week. Dem har hatt masse gode tilbud. Ergobaby til 699 og sånn. Lurt å følge med om man trenger.
Blivakker.no har 25% på alt denne uka.

Jeg kommer nok til å tråle netter i morgen å se om jeg finner no :)

Skal en tur på toys'r us og kjøpe noen julegaver :) 25% på alle varer unntatt konsoller og spill tror jeg!

Jollyroom har iallefall black week. Dem har hatt masse gode tilbud. Ergobaby til 699 og sånn. Lurt å følge med om man trenger.
Blivakker.no har 25% på alt denne uka.

Jeg kommer nok til å tråle netter i morgen å se om jeg finner no :)
De hadde lego i dag, den var ikke på lager mer da jeg var innom kl 9..

Elkjøp har lagt ut kundeavis, men kommer med egne nettilbud som presenteres midnatt i natt :)

Skal en tur på toys'r us og kjøpe noen julegaver :) 25% på alle varer unntatt konsoller og spill tror jeg!

Bare i morgen? Eller i dag og? Håpe håpe! Uansett godt du da, for jeg skal på handletur idag, men da skal jeg ikke kjøpe noe på lekebutikken hvertfall.

Bare i morgen? Eller i dag og? Håpe håpe! Uansett godt du da, for jeg skal på handletur idag, men da skal jeg ikke kjøpe noe på lekebutikken hvertfall.
Tror det bare er i morgen...

Det er imorgen, med tilbud dr aller fleste steder :) om det er tilbud innen viss mange timer, eller tilbud hele dagen. Ev tilbud mer enn bare fredag, er nok opp til hver enkelt butikk :)

Ut ifra det, så nei.. Selv blir det null handling den dagen:/

Ser at de fleste butikker her kjører tilbuder imorgen! de har allerede begynt smått.. virker det som .. kjøpte en ullgenser på halvpris til svigermor i bursdagsgave igår ;)

om noen vet om noen som skal kjøre gode tilbud/er på bilstol uten base / babyting og vippestoler i morgen gjerne tips i vei :D

Blir nok noe handel i morgen ja. Kommer til å tråle nettet.
Enda vet jeg bare om de som er nevnt over her.

Satser på nelly slår til med et godt tilbud jeg:D

Back
Topp