Black friday/week

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Vi handla peisgrind og vinter dress på jollyroom og sparte en del kroner på dette! Andre som har shoppa? :) Vi håper på at bilstolen besafe izi plus kommer på salg men foreløpig har vi ikke sett noen tilbud :/ Hvis noen oppdager den så si gjerne i fra! :D

Jeg kjøpte barnevogn: Silver Cross sleepover som var satt ned fra 14150 til 5995, matchende stelleveske, ammepute og bedside babyseng på Jollyroom. Alt var på tilbud så det var gøy!

Vil gjerne ha tips til flere gode kjøp! :-)

Pleier Jollyroom å ha like bra tilbud som de har denne uka (black week) f.eks til nyttårssalget? Har fylt opp handlekurven til 7000kr, men føler det blir så dumt å bruke så mye penger nå før jeg har kjøpt det mest nødvendige (vogn, bilsete, osv.).. Noen som vet? :)

Her ble det bedside crib + stellebord for 1699,- på jollyroom. Kjøpte også Nordlys grå vognpose for 799, beemoo brystpumpe for 599, beemoo badebalje og sete for 229 og stellematte fra babydan 199 :-D Har spart masse!

Last edited:
Chicco next2me 1499kr på Babybanden og Medela swing maxi til 1134kr på komplettapotek

Har i dag kjøpt Chicco NextToMe seng til 1499,- og EasyGrow Nature voksipose til 1399,-

Har i dag kjøpt Chicco NextToMe seng til 1499,- og EasyGrow Nature voksipose til 1399,-

Her ble det bedside crib + stellebord for 1699,- på jollyroom. Kjøpte også Nordlys grå vognpose for 799, beemoo brystpumpe for 599, beemoo badebalje og sete for 229 og stellematte fra babydan 199 :-D Har spart masse!
Jeg har kikket litt på den vognposen. Er den vel så bra som de dyrere? Alle snakker om Voksi, men det må da finnes andre bra også liksom? :p

Jeg har kikket litt på den vognposen. Er den vel så bra som de dyrere? Alle snakker om Voksi, men det må da finnes andre bra også liksom? :p
Den er fylt med langhåret saueull, hva kan vel bli bedre enn det? (er vokst opp på sauegård :-D) Eneste bakdel må da være at det kan bli for varmt! :-P Gleder meg til å få den. Passer nok bra til vogna som er grå :-)

Kjøpte også Nordlys vognpose til 799,- :D Håper virkelig at nyttårssalget blir like bra!

Back
Topp