Black Friday, noe kjekt for ettåringene?

murmel

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Jeg er ikke så veldig ivrig på Black Friday, men jeg vet jo at vi stadig handler noen ting til småen, og da kunne man kanskje spare litt penger...

Er det noen som har funnet noen gode kupp til ettåringene? Vi har jo de viktige basistingene til hjem og barnehage nå, men kanskje noe tøy til det neste halvåret, pentøy, litt mer avanserte leker e.l.?

Vil gjerne høre hva dere handler! :)

De fleste butikkene er vel med på det så jeg tenkte i hvert fall å ta turen innom lekebutikken og se om det var noe spennende der. Merker veldig godt at hun trenger litt mer avanserte leker enn de babylekene :happy:

Her leker hun bare med det samme som storesøster. Enkle ting, som ball, dukke, bamser, kjøkkenutstyr :happy:

Men klær er kjekt ja.. Kjøp i større størrelse! Som passer til våren. Det skal jeg se etter. Har ingen plan egentlig.

Vi var innom Toys 'R' Us og kjøpte en gitar til han :D nå plunker han i vei på den sammen med pappsen sin. Pappan ble litt glad for å kunne få spille skikkelig igjen uten "hjelp" fra minsten hele tiden :p kjøpte også et tog som går på skinner i sirkel som han kan sitte på og styre selv :p går på batterier og uten

Hvis du drar innom en outlet i Vestby er det 100 kr for lillelam body.

Back
Topp