Black Friday - baby utstyr

Lobi91

Betatt av forumet
Februarlykke 2022❄️
Oktoberfest 2024 ❤️
Hei,

Det begynner jo å nærme seg black friday. Er det noen som har fulgt med tidligere/har erfaring eller peiling på om mye av baby/barne utstyr kommer på black friday tilbud, slik at det lønner seg å vente? Kan se for meg at elektroniske ting, slik som babycall kan komme på salg. Men hva med f.eks barnevogn? :)
 
Tidligere var det en del kupp å gjøre, men jeg synes egentlig det har tapt seg de siste par årene. Tilbudene er ikke like gode når alle sammen skal kjøre Black Week (som forøvrig ikke er en ting, men noe handelsstanden i Norge misforstått bruker), og jeg synes man finner like gode tilbud ellers i året om man følger med. Vi kjøpte f.eks. vognpose nå da Babybanden hadde bursdagssalg, da var den 200,- dyrere enn på Black Friday i fjor. Jeg holdt hodet kaldt i fjor og venta på at den skulle bli enda billigere, men det ble den aldri og jeg var kald for lenge så da ble det ikke noe kjøp da den ble utsolgt istedenfor. Da vi kjøpte samme pose til storebror var den billigere, men det virker som om det kanskje er vanskeligere å presse prisene like hardt nå enn det var før.

Så min oppfatning er at du kan gjøre noen kupp, men om det er noe du vet du skal ha og det dukker opp en god pris nå så kan det like gjerne lønne seg å handle med en gang som å vente til Black Friday. Og ikke minst, bruk Prisjakt og sjekk prishistorikken!
 
Back
Topp