Blablabla....den 29.05.

*SommerMamma*

Forumet er livet
Hallo jenter!!

Sitter å leser til eksamen, som er om to dager!!([:'(][:@])
men trenger en pause...
Hva gjør dere idag da??

Har auukrat spist to pølse med brød....delvis greit fòr det da..skal flytte onsdag, så prøver å "spise meg ut" av leiligheten, så jeg slipper å kaste så mye....*fru genten*

Har vært til kontroll hos jordmora idag! Gøy det alså....urin fin, Hb fin, Bt fint,,,,,og barnet ligger med hodet ned,,,,det er ikke festet,,,men jippi!! Endeli kan jeg puste ut!!![:D][:D][:D] er min store redsel å måtte føde med seteleie!!
Så var fosterlyden på 160......så hun spurte om vi visste at det var jente.....det vet jeg jo ikke sa jeg,,,,men nå tror vertfall hun at det er det[:)][:)][:)]
blir spennende å se..!!

er 32+4 idag, og sf/fundus var 30.... så her er det velstand, om jeg ser bort ifra eksamen som er på onsdag....[:(][:(][:(] har mere lyst å føde enn å ha 6timers eksamen!!!! Men skal vel ikke be om det....er nok med de som føder for tidlig,,,er vel best den holder seg der inne ja...

Noen med noe på hjertet??
Her er det bare å tømme seg...med eller uten klyster[:D][:D]

hihi..med klyster takk! Heisaaaannnn! Hihih.nå har jeg vært inne på tråden "hvem er vi" og sett bilde av noen her, morro! så søte jenter atta!!!!

Du spiser deg ut av huset ja,,,hehe,,,når vi snakker om spise jeg spiser som en bjørn idag. SULTEN HEEEELE TIDEEN! Startet med frokost, reiste til byen, spiste lunsj med en gang, fortsatt sulten, rett på maccern, der ble det is og eplepai, kom hjem nå, spiste knekkebrød, er pokker grisesulten nå og! WHAT DA FØKK! HEHEH

Idag har vi kjøpt videokamera. Brukt. Sony handicam, jipiiiii! Eneste bakdel er bakdelen...kremt...vil ikke blir filmen egentlig...ser ut som en låvedør bak! men MÅÅÅå jo filme når bebis sparker og sånn da. Det sies jo også man glemmer så fort hvor stor man er på slutten av en graviditet, gøy ha det på tape. OG IKKE MINST NÅR LILLEJENTA KOMMER,,,DA BLIR DET SNURRE FILM MASSE!!!

HVA ER DET SOM METTER SKIKKELIG DA?? JEG ER SÅ SUUUULTEN!

SMASK

nååååå har jeg fått lest masse ja....!!
uff,,,,for et styr!! hater eksamenspes!!!
geriatriboken er jo sååååååå kjedelig!!!!![:'(][:'(][&o]

Noe som metter skikkelig.....risengrynsgrøt vel....raspeball....men det tar jo sånn tid å lage det da...mmmm..synes ikke noe metter for tiden jeg da....!![:)]sjokoladekjeka og kina!! nam nam!!!

Ja, det var gøy å se ansiktene til flere her inne,....ha et ansikt å forbinde med nicket liksom!![;)]

noen som vet hva som skal sendes på tv2 istedenfor hotel cæsar fremover eller....?????[8|]

Flinke studenten!!
De sender gamle episoder av Hotel Cæsar klokka 19.30. 17.30 sender de Alle Elsker Raymond- i hvert fall i dag

åherregud jeg klikker viss vi må se de gamle episodene heeeeeeele sommeren!! [:(]
gidder ikke det,,men hadde vært gøy med noe spennende......[;)]

off... ej v no vete om rolf skaut sej sjøl elle om d han skaut na scott ??[8|]

fan! jeg har ikke fått sett cæsar på maange dager og IDAG HADDE JEG TENKT SE!!OG SÅ GÅR DET IKKE MER FOR SOMMERn!!! FAN!

får vel sett dej episodene so he gått på nette kansje ?

ORIGINAL: FirstTime

fan! jeg har ikke fått sett cæsar på maange dager og IDAG HADDE JEG TENKT SE!!OG SÅ GÅR DET IKKE MER FOR SOMMERn!!! FAN!

..og når det begynner igjen til høsten kommer du til å være i ammetåka og ikke huske på å se det da heller *hihi* [:D]

hehe...jeg kommer aldri til å glemme å se på det![:D]
Ja, jeg lurer på om han sjøt seg selv eller scott ja....hmm...sikkert scott.!![:D]
nei, seg selv..
jaja,,,who cares??[;)] I do i do i do.....ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lei av eksamenslesingen!!![&o]

men når dinna reklama før skytinga på cæsar gjekk so blej no astrid oxo skåten , det blej no ho ikkje no... hmm... mejr skyting ette sommarferien då kansje [8|]

Jeg kan bake solskinnsboller, de er himmelsk gode!

Jodaså... Jeg har nå jobbet i dag da og etter jobb så har jeg vært på tannblekningskurs. Dette kurset tok jeg i fjor også, men den håpløse vikaren våres ønsket seg dette kurset. Hadde visst mast masse om å få det også sluttet hun..[8|] Så da tok jeg det likeså godt en gang til. I fjor så fikk man ikke diplom og jeg ringte å klaget på det. I år ja, da var det andre boller. Så da fikk jeg noe igjen for å ta kurset en gang til da.

Min kjære er på sørlandet i dag å jobber[:(] kommer ikke hjem før i morgen[:(]
Er så fryktelig trist[:(][:(]

Nå har jeg proppet i meg en hel pose med tomatsuppe, jeg som spyr av pittelitt middag.. Nå har jeg virkelig bedt om det.... kommer til å spy rødt[:'(]
Ja, ja.. flink til å ta sorgene på forskudd.

FØRSTEGANGSGRAVID. Du er søren meg så flink!!! Hadde vært kjipt å født før tiden nå, etter all den effektive lesingen. DU ER DRIIITFLINK!!!

Uff, så slitsomt for deg da Chello![:o]
Både xamen, Lucas og graviditeten...
Skjønner at det kan bli mye!!

Du må ikke stresse for mye nå da, ikke bra det heller!

jammen jammen jammen chello....kunne du ikke bare [:(][:(][:(][:(][:(] foran ham da?? Da hadde han kanskje forstått hvordan du EGENTLI følte om den saken....[;)]

Og Municus...takker[:D]....men flink til hva egentli??[8|]

Hihihi.. municus[:D] Flink til å lese vel.

JEG HAR VÆRT Å KJØPT MER TØY MED GIRAFFER PÅ I DAG[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Monicus

Til Kian? PÅ hm? Hvis ja- jeg elsker de sjiraffene!!! Tror jeg har det meste av det de har med dem på [:D]

ååååå så bra!!
tror at alle vi i juliklubben har de giraffklærne fra H&M!!
Kanskje vi skal arr. et girafftreff en gang?? før de vokser ut av det???
vi kan også kle oss som giraffer....
Tore på sporet har girafføyner...![8|][:)]

ORIGINAL: førstegangsgravid

ååååå så bra!!
tror at alle vi i juliklubben har de giraffklærne fra H&M!!
Kanskje vi skal arr. et girafftreff en gang?? før de vokser ut av det???
vi kan også kle oss som giraffer....
Tore på sporet har girafføyner...![8|][:)]

Jeg er med på girafftreff- så lemge Tore på sporet IKKE er der [:D]

Helst uten Tore på sporet ja[:'(][:D]

Jaaa.. knall idee! hehe..

Ååhh i dag så hadde en pasient med seg en baby på 5 uker som jeg måtte vugge i vognen.. Fikk tårer i øynene jeg. Det var den deilige skjønne lille gutten. GLEEEDER MEG!!!

Back
Topp