bla bla

[trultemor]

Elsker forumet
Jeg satt og tulla med knerten i stad. Han lo sånn da jeg kosa han i nakken og gravde nesa mi inn i magen hans. Så latet jeg som om jeg skulle kile han på magen, og han lo like godt! Hehe. Så det var tydelig morsomt! Så herlig da.

Like etter ble han lagt. Han var jo en gang et mareritt å legge for natta. Nå er det pupp i senga, så legger jeg han våken i sin seng, med koseteppe og det som skal til, og han sovna uten et knyssel! Ofte må jeg ned til han 1-5 ganger, fikse på smokken, roe han litt ned, bysse, ordne opp med koseteppe som han har tulla seg inn i osv.. før han sovner, men i kveld har jeg ikke hørt et pip! Må jo skryte litt! At det skulle gå så bra hadde jeg aldri trodd for 2 mnd siden.

Sitter alle med slitsomme babyer her nå? Det er så få her.

ORIGINAL: Isabelles mamma

Idag sovna hun omtrent før jeg fikk lagt henne ned. Men er ofte jeg må sitte ved siden av senga, og vente til hun sovner da.

Min knert sovner aldri på armen eller i vippestolen eller noe sånt, kan heller ikke amme han i søvn på dagtid. Han sovner heller ikke hvis jeg er ved senga hans. Jeg må vekk. Han må sovne selv. Så jeg legger han ned, sier natta og synger en sang, så går jeg. Er jeg der blir han bare opptatt med å se på meg og smile og gurgle.

Sindre pleier å være "snill" men ikveld vil han ikke. Tenkte jeg skulle legge meg med han nå snart for å få roe han

jeg legger han våken... og da hører jeg i babysitteren at han pludrer ivei... og så drar han litt i koseteppe sitt og så blir det stillt... [:)]

ORIGINAL: litlå

jeg legger han våken... og da hører jeg i babysitteren at han pludrer ivei... og så drar han litt i koseteppe sitt og så blir det stillt... [:)]

sign.. deilig.. no problemas

Ikveld har Hanne vært tullete...bare vaset, og har ikke ville sove - hun pleier å være i seng åtte, men ikveld ble det elleve, gitt! Men klager ikke altså[:D] Hun sover som regel hele natta, og det er ikke alle som er så heldig!

ORIGINAL: Solvit

ORIGINAL: Birdie

Ikveld har Hanne vært tullete...bare vaset, og har ikke ville sove - hun pleier å være i seng åtte, men ikveld ble det elleve, gitt! Men klager ikke altså[:D] Hun sover som regel hele natta, og det er ikke alle som er så heldig!

Må være deilig å legge dem i åtte tida, så får dere litt tid for dere selv! Her er det ikke noe vits å legge han før kl er 22. Men da er han trøtt og slokner som regel med en gang. Hvis jeg prøver før blir det bare skriking og det ser jeg ingen vist i. FÅr begynne å legge han tidligere når han er litt større.

Slik var det med eldstemann her...seine kvelder, og han sov ikke natta føre han var to ogetthalvt år[&o] - så du kan tro jeg ble overrasket første gang Hanne sov hele natta! Da var det full fart bort til senga hennes og se etter om hun pustet da jeg våknet på morran[:D]

Her også bare legger jeg han etter han har fått flaska + rapet. Har alltid
lagt seg ved 22-22.15 tiden...igår la jeg han 21.15, og til morran idag
måtte jeg vekke han mellom 8.40 (vi skulle dra et sted kl.9 - hvis ikke
hadde han fått sovet).
Idag ble kl. 21.30, men legger han våken, får sutt & kosebamsen....ikke
noe lyd[:)][:)]
Sånn har det vært lllleeeeeennnngggggeeeee......det er så godt med
fornøyde barn[:D]

Back
Topp