Bla bla blatråden 15 Aug!

~Cissi~

Forumet er livet
God Morgen eller (kveld/natt)[:D]

Ja, da er tingene klappet og klart til i dag. Andreas skal ha sin første dag i barnehagen[:D] Skal ikke der før kl 12, så dette skal bli spennende å se.

Så nå hopper jeg i seng...

Snakkes!![:)]

Da er jeg første mann oppe ser jeg, blitt skolepike jeg nå - så da er det ingen drøying med å stå opp lenger i allefall....I går var jeg flink og la meg tidlig, men hva hjelper vel det når jeg ikke klarer å sovne....

Nicholas skal i barnehagen snart, men jeg slutter tidlig i dag så da henter jeg han tidlig - så vi får litt tid sammen[:)]

Ha en fin dag jenter!!

Hihi da er jeg våken og Heidi sover enda..Eller dvs hun var opp rundt 6 og var med faren og stelde seg..Han la henne i sengen sin siden vi ikke starter dagen her før kl 7...

Men hun sovna så godt igjen hu hehe...

Så da får jeg bare vente og se

Se der ja da våknet hun[:D][:D]

God morgen!

I går var jeg og mor på Ikea og kjøpte et bord og masse "oppbevaringsting", så nå har jeg mitt eget scrappehjørne [:D]

Og så kjøpte vi en stor hvit kommode til Mathias sitt rom. Han har et garderobeskap nå, men det er så upraktisk og ruvende, tror det blir finere med en kommode. [:)]

Ikeakatalogen kom jo denne uken, så det var kaos der! Sto 40 min i kø, og var hjemme 30 min etter Mathias sin leggetid...jaja, gikk greit det og.

Nå er jeg på jobb. Skikkelig dritt vær i dag, så det blir nok innedag etter jobb....[:'(]

Ja, da var det nok en dag i barnehagen i dag da[:D] Blir så stresset av det for det er så mye jeg må ha[&o] Har kjøpt regntøy, men ikke gummistøvler så prinsen min må ha på joggesko i regnet i dag han[&o] Jaja. Får kjøpe i dag da[:)] Kose dere masse i dag jenter, jeg har en bæsjebleie som venter på meg!

PS! Jeg holder fortsatt på med slankinga mi og har klart med man - fre forrige uke med trening og sunn mat og begynte tøft igjen på man og holder enda[;)] *STOLT*

skrållan : vi har kjøpt dolås. så nå slipper jeg å være redd for dovasking med små barnefingre[:D][:D] [;)] også er det genialt, siden mannfolka blir nødt til å lukke dolokket når de er ferdige [:D]

Ellers har jeg fått dilla på å male!!!!!!!!!
to rom er ferdige, så nå skal jeg til byen å kjøpe maling til kjøkkenet!!!!!! [:D][:D][:D]

hei, hei!

i dag er jeg bare hjemme, lenge siden det. merker det er stor forskjell på å bare være hjemme og det å ha noe fast å måtte dra til. selv om det bare er 3t 3 dager i uka, men det er en fin start!

svigermor og søskenbarnet til maria og thomas kommer hit i dag etter barnehagen og skal ligge over til i morgen. det  blir stas ja[:D]

ellers regn, regn, regn her!!

ORIGINAL: craazymama22

noen som skal på dyrskun i seljord 14-15-16 september da??[:)]
hva er det?!?!??[8|]

Jeg sitter og venter på at jenta skal våkne, tror det er like før nå. Har spist og dusja sjøl. Mannen var snill og tok henne fram til hun skulle duppe klokka ni selv om han har bare tre dager igjen før permisjon og måtte være hjemme fra jobb i går pga meg og magen min. Men det hjalp meg, for nå er jeg nesten bra. Håper det ikke kommer tilbake altså!

Ellers lurer jeg på om jeg skal smekke opp ei kake, for vi får kanskje besøk i dag, men jeg tror det vanker sånne Cafe Brownies isteden, blir mindre oppvask av det [8D][:D]

Ha en fin dag alle!

MaRtE:) Hva er det du gjør tre timer tre ganger i uka? Har ikke fått med meg det?

Da har jeg lagt jenta mi og tenkte å ta meg en dusj[:)][:)]

Skal ut i drittværet i dag vi

ORIGINAL: papayamammaen

MaRtE:) Hva er det du gjør tre timer tre ganger i uka? Har ikke fått med meg det?
jeg går på ryggskole. trener og lærer å leve med en rar rygg. syns det har vært bra så langt, fint å møte "likesinnede"[:D]

Ja da er junior lagt!
Jeg er sååå dårlig, hadde egentlig håpet sambo ble hjemme i dag og tok junior men men!

Kanskje like greit, siden både jeg og junior er dårlige..

Så da venter jeg bare på at sambo kommer hjem da [:D]

åhh nå har vi vært flinke..
Jeg har jo rett og slett ikke tid til og være syk, så nå har vi skiftet sengetøy, til oss og til junior, støvsugd alle gulvene,tatt ut og satt inn i oppvaskmaskinen, brettet sammen 2 stativ med klær, hengt opp en maskin og en ny er satt på. Vasket kjøkkenet, ikke nøye [:-]

Vasket litt støv her og der!

Jeg ga lille mann er klut, da ble han helt vill og krabbet fort ut i stua og sto og knukket kluten sin på lekegrinden, syns han den er møkette tro??

Nei dette var veldig deilig, føler jeg har fått gjort litt nå!
[:)]

Hjemme fra skolen nå, og skal hente mikro i barnehagen straks. Tror jeg og hAN må PÅ shopping på vei hjem, har sååå lyst på noe nytt jeg altså[:)]
Trenger noen nye klær........hmmm.....ja, jeg gjør det!!

Slik da var jeg hjemme igjen...Trefte ei fra september forumet i dag...

Men godt å være hjemme igjen...Ikke noe gøy å trille hjem i dette øs pøs været gitt

Nei nå står Heidi og kjefter på meg i lekegrinda si for vel komme igang med middagen hennes

ORIGINAL: Suki

Hva slags skole går du på igjen looney? (Spurte deg i en annen tråd, men glemte å skjekke svar).

Lucky; så flinke dere har vært da. Jeg skulle vaske gulver i går jeg, men rakk bare stua, så må ta resten i dag. [:'(]

Nå kom fakturaen på skolen!!!!!!! Uff og uff. Må ut med 46000,- med frist i slutten av sept. Har 32000,- på sparekonto, så innen fristen må jeg hoste opp 14000,-. Vinne i lotto kanskje, eller rane en bensinstasjon?? [8|][8D]

Jeg synes defintivt du skal satse på å rane en bensinstasjon Suki, synes seriøst jeg ser det for meg[:D][:D]

Jeg går på høgskolen i Oslo, barnevernspedagog linja!!

Back
Topp