BL - GRUPPE 1 - uke 33 (uke 2)

del det du har gått ned på det du veide :)
feks: eg veide 100 kg,
eg veier i dag 90 kg
differanse 10 kg
 
10/100= 0,1
 
= 10%
 
så da blir det:
1,6/70,8=0,02
0,02*100=2,25%
så da har jeg tatt av 2,2% denne uka da[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

så da blir det:
1,6/70,8=0,02
0,02*100=2,25%
så da har jeg tatt av 2,2% denne uka da[:D][:D][:D][:D][:D][:D]



Stemmer det[:)]

Din prosentvise nedgang er 2,259 = 2,26[:D]
 
Har ikke gått ned mer enn 0,7kg denne uka, men har jo vært i bursdag så jeg klager ikke[:)]
 
ORIGINAL: Navigare jenta

da kan eg av dere få regne om for meg [;)] jeg har gått ned ehm, 1,6 kg denne uken [:D]  80.9-79,3-.-..  stemmer???
haha.. føler meg teit no som er så usikker på min egen regning.. [8D]



1,98% på deg[:D]
 
jehu vi har jo vært døds flinke jo[:D][:D][:D][:D]håper vi klarer å vare like flinke til nestu uke også, noe jeg vet vi kommer til å være for vi er jo bare best[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

jehu vi har jo vært døds flinke jo[:D][:D][:D][:D]håper vi klarer å vare like flinke til nestu uke også, noe jeg vet vi kommer til å være for vi er jo bare best[:D][:D][:D][:D][:D][:D]


Nå når jeg ser hvor flinke dere andre har vært blir jeg enda mer motivert til å gjøre det enda bedre dene uka[8D]
Så for min del har jeg stor nytte av denne "konkurransen"[:D][:D]
 
Dytt.

Mangler fremdeles noen.
 
skal jeg sende pm til de andre å si de får gi der resultata???? vi må jo kåre en vinner gruppe snart. all e vet jo at det er i dag vi skal legge inn resultata så kom igjen nå jenter vi er avhengige av dere[;)][;)][;)]
 
ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

skal jeg sende pm til de andre å si de får gi der resultata???? vi må jo kåre en vinner gruppe snart. all e vet jo at det er i dag vi skal legge inn resultata så kom igjen nå jenter vi er avhengige av dere[;)][;)][;)]



Det kan du godt gjøre, jeg gidder egentlig ikke ta ansvaret for at alle husker på å oppdatere vekta[8D]

Men du vet det er 3 mnd til vi er ferdige med konkurransen? Tenker bare på det du skrev om vinnergruppe[:)]
 
ORIGINAL: RosaCrocs

ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

skal jeg sende pm til de andre å si de får gi der resultata???? vi må jo kåre en vinner gruppe snart. all e vet jo at det er i dag vi skal legge inn resultata så kom igjen nå jenter vi er avhengige av dere[;)][;)][;)]



Det kan du godt gjøre, jeg gidder egentlig ikke ta ansvaret for at alle husker på å oppdatere vekta[8D]

Men du vet det er 3 mnd til vi er ferdige med konkurransen? Tenker bare på det du skrev om vinnergruppe[:)]

vi kan jo dele litt på ansvaret sånn at ikke alt faller på deg, er jo litt å holde styr på, hehe ja mente bare denne uka[:D][:D][:D][:D]
 
da var det gjort[;)][;)]
 
opp[:D][:D]
 
Hei!!!!!!!!!!!! UNNSKYLD!! har helt glemt bort og oppdatere!! Start vekten min var på 91 (88 når dette startet) Har kun gått ned 2 kilo. så er nå på 86[:'(]
Håper jeg ikke har ødelagt for mye nå!! Unnskyld igjen for at jeg har glemt dere bort!!! 
 
ORIGINAL: kristinenilsrud

Hei!!!!!!!!!!!! UNNSKYLD!! har helt glemt bort og oppdatere!! Start vekten min var på 91 (88 når dette startet) Har kun gått ned 2 kilo. så er nå på 86[:'(]
Håper jeg ikke har ødelagt for mye nå!! Unnskyld igjen for at jeg har glemt dere bort!!! 

det går helt fint[:D][:D]bare husk på det neste mandag[;)][;)][;)][;)][;)][;)] då har du tatt av 2,27% veldig bra jobba,forsett sånn[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
da har vi gått ned 9,1% til sammen jenter(viss jeg rekna rett), veldig bra vi er flinke[:D][:D][:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Navigare jenta

ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

da har vi gått ned 9,1% til sammen jenter(viss jeg rekna rett), veldig bra vi er flinke[:D][:D][:D][:D][:D]


Så bra

å vi er bare 5 stk
 
Måtte snikveie meg litt i dag, og til nå har 1,5 kilo forsvunnet denne uka[:D] Fremdeles har jeg fire dager på meg til å gå ned enda litt mer, så kanskje jeg kan notere 2 kilo i minus når mandagen kommer[:D][:D]
 
jeg har heller ikke gått ned mer en 300 g denne uka[>:]
 
bare 500 gr her, så da blir det -0,72% her. men men får håpe det går bedre neste uke[:D]
 
Back
Topp