Bløtekake fyll..

AB

Forumet er livet
skal lage bløtekake til 17.mai og trenger inspirasjon...

hva liker dere i bløtekaka? har hørt at banan er godt, men hva kan man ha sammen med banan?

sjokoladekrem, vaniljekrem, bringebær, jordbær.. det liker iallefall jeg [:D]
Og marsipanlokk!

Bruker en boks med hjemmelaga jordbærsyltetøy sammen med kremen.
Men vet flere som bruker bringebær eller jordbær sammen med banan, og noen t.o.m. sjokolade.. er nok bare opp til fantasien og smak og behag[;)]

Har lyst å lage kake jeg også.. men den vanilje kremen, er det ferdig eller sånn man koker selv fra pose? og må man gjøre noe spes med den for at den ikke skal flyte ut?

Ikke meningen å kuppe tråden her [8D]

Er det godt med vaniljekrem, jordbær og banan? eller må man har vispet krem sammen med jordbær?

ORIGINAL: Dollface™

sjokoladekrem, vaniljekrem, bringebær, jordbær.. det liker iallefall jeg [:D]
Og marsipanlokk!

ORIGINAL: ~~ladybird~~

ORIGINAL: AB

hva liker dere i bløtekaka? har hørt at banan er godt, men hva kan man ha sammen med banan?

Banan og firkløver sjokolade!!!! nam!!!!

det hørtes godt ut.. blander du det med krem da? eller vanilje?

vanilje krem og jordbær mer masjopanlokk mmmmmmmmmm[:)]

Kiwi,banan,krem blandet med bringebær -eller jordbærsyltetøy,og hermetiske mandariner - det er godt![;)] Og så pynter jeg kaka med vanlig krem som jeg strør revet kokesjokolade over,namm![:)]

ORIGINAL: ~~ladybird~~

Banan og firkløver sjokolade og piska krem!!!! nam!!!!

Husk for all del,når du har fex syltetøy,sjokolader og andre søte produkter i fyllet,at du ikke har for mye sukker i kremen. (bruker du jordbærsyltetøy,trenger man ikke søtning i kremen)

Bløtkake med for mye sukker er blæææh...samme med bløtkake som er for tørr !!!!!
Dvs husk å dynke bunnen.(melk,kaffe,...fex)

Vanilje krem, daim, bananer, nøtter, mer vaniljekrem og aprikos syltetøy.. [:D][:D][:D][:D]

Jeg lager med: bunn, malte nøtter og vaniljekrem, bananer oppå der, bunn med aprikossyltetøy, lite lag med vaniljekrem også oppå der har jeg daimkuler og bananer så bunn oppåder så smører jeg den inn i krem og strør på med daimkuler.. mmmmmm sååå usunt og godt!!!![:D][:D]

Laga mi aller første bløtkake i går jeg.. måtte teste litt..skal lage til 17.mai tenkte jeg[;)]

Hadde bare jordbærsyltetøy sammen med kremen inni, men til 17.mai skal det både jordbær og banan i..[;)]

Fikk grusomt lyst på bløtekake..[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Jeg og.. gleder meg til å prøve å lage en til 17.mai.. håper det blir bra.. vil lage norsk flagg på[:D]

Jeg og.. gleder meg til å prøve å lage en til 17.mai.. håper det blir bra.. vil lage norsk flagg på[:D]

Kanskje en unnskyldning for meg å lage kake og trøkke den i meg alene.. [8|][:D]

Back
Topp