blør?????

Det er veldig vanlig å blø under svangerskspet, nærmere 50% opplever dette. Selv blødde jeg ganske mya i uke 6, 7 og 14, men alt er bra med knøtta i magen min!![:)]

Lykke til, håper det bare er en liten uskyldig blødning

hei jenter tusen takkk for mange gode svar fra dere. dere er gode støtte pinner

jeg va nett på do og da følte jeg kansje at det va litt mere blod enn det jeg først trodde det skulle være

har tatt meg "ibux" hadde ingen ting anna ble litt bedre i magen men smertene kommer og går, litt kraftigere nå.

ringte til lege vakt, han var veldig hyggelig og sa at det kan være pga at kroppen har vært igjennom en stor reise, og nå er det sista kronå på værket som borrer seg på plass.

og at det ikke var så UVANLIG med blødninger nå når egget setter seg fast.

men er forsatt bekymret, så skal til sykehus ta bloprøve

er den stigende då er det hurra
er den synkende då er det på an igjenn me hormoner < som er litt kjipt når du er kommet sååå nært en mulig graviditet.
men opp med nebb og klør for her skal det spire

Tenker på deg og vi snakkes på msn...

[8D]

Håpar det går bedre og at det er mindre blødning. Så bra at du fått tatt blodprøve for å få svar[:)]

Krysser fingrane for god stigning

Husk å vær veldig forsiktig med ibux.. men da visste du kanskje?[;)]

dette var skikkelig trist å høre. blødninger er desverre ikke noe bra[:(]

mitt første forsøk begynte eg å blø etter en uke.......... håpet på at det var ett egg som ville utigjen..........men desverre kom alt ut igjen.det begynte så smått og bare økte på............og alt håp var ute.

mitt andre forsøk startet det og med blødninger ganske så fort og eg var då sikker på at det gikk gale. tok masse prøver som første gang men verdiene bare steg og steg, så det var nok da bare ett egg som ville ut igjen og det andre klamret seg fast i magen min............

kjenner til følelsen din så absolutt[:(]
det er så vondt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

prøv å hold deg i ro!!!!!!!!!!

håper virkelig at dette vil gi seg og at spiren holder seg fast!

sender deg en kjempe stor klem!!!!!!!!!!!

JA håper på det beste og at spira har klort seg fast, og at spira har vært borti noen blod årer DRØMME DRØMME

men itte min hell og lykke er vel alt håp snart ute, men ingenting er avgjort før test dagen på onsdag[;)]

Back
Topp