blør?????

_venter_

Elsker forumet
[:@][:@][:@][:@]hei i dag blør jeg, hva er dette TR? testet possitiv med CB test i går der dt stod gravid 1-2 forbanna dritt.
har dere noe erfaring med dette? har TR smerter som kommer og går.

blir gla for svar[:@][:@][:@][:@][:@]

oi, hva med å teste igjen...??
Dytter litt.. Håper det ikke er tr bare noe annet...

Blør du mye da?

ella1 blødde også littegrann noen dager, men så ga det seg[:)]

håpar det berre er slik uskyldig blødning som enkelte har i begynnelsen av eit svangerskap og at alt er bra med spira likevel!

Halloen:)
Jeg hadde blødninger i ca 3-4 dager før jeg testet positivt. var også innmarri redd og sint,for var sikker på at vi ikke fikk klaff denne gangen heller. Ringte sykehuset,og fikk beskjed om å ta en test med morgenurin neste dag...jeg ble ganske overasket over at denne ble positiv-MEN,det ble den...og er det fortsatt[:)]

så alt håp er ikke ute enda! Kjøp deg en ny test om et par dager!
Selvfølgelig kan det også være en kjemisk graviditet,men jeg satser på at det fortsatt er en liten spire i magen din jeg[:D]

stor klem eLLa

halloen jenter,

apotek err stengt [:'(] ringte t legevakt, de sa att jeg motte slappe av hjemme, ikke gå på jobb nå de 4 første dager, men skl ringe avdelingen der jeg har hatt behaandling i morra og få undersøkt dette,

Kjempe lurt..

men hva er kjemisk gravid? kan jeg ha vært kjemisk og likevell viser CB testen gravid 1-2??? fy faen dette må jo være kjipaa ting, vist dette har skjedd med meg,

typisk meg å havna i domme situasjoner,

ORIGINAL: _venter_

men hva er kjemisk gravid? kan jeg ha vært kjemisk og likevell viser CB testen gravid 1-2??? fy faen dette må jo være kjipaa ting, vist dette har skjedd med meg,

kjemisk gravid

En kjemisk graviditet er hvor egget befruktes og evt fester seg, men går til grunne før eller rett etter det har festet seg og man får mensen som vanlig eller evt noe senere enn vanlig. Dette er svært vanlig, og dersom man ikke prøver eller ikke tester før etter ikm vet man ikke at man er gravid.
Men som ivrige prøvere her inne, tester vi gjerne flere dager før ikm og dermed kan man en gang iblant få en positiv test, bare for å oppdage at man får mensen noen dager senere. Dagens tester er svært sensitive, og små mengder hcg oppdages. Ved ivf o.l tar man gjerne blodprøver også, og disse oppdager jo hcg enda tidligere. Så egget rekker å produsere akkurat nok hcg til at de mest sensitive testene oppdager det.

jeg hadde 2 positive tester, men når jeg skulle til legen ble den positiv, begynnte ikke å blø før noen uker etter, noen sa det kunne være en kjemisk graviditet, mens sykhuset trodde det kanskje hadde vært noe der, som jeg mista. har mista noen ganger..
meen blør du mye da? håper virkelig du er gravid altså, man kan jo blø under svangerskapet da..

ORIGINAL: _venter_

det er som du sier,kroppen har støtt ut det befruktede egget-og kommer ut som en menstrasjon...
MEN,det trenger jo IKKE å være det. Sykehuset fortalte meg at det ikke var uvanlig å blø litt i begynnelsen av svangerskapet! Og som sagt,jeg blødde også-men ER fortsatt gravid. Prøv å slappe av til du får tatt en ny test,-kan jo være at dette er helt ufarlig!![;)]

eLLa

jeg tørr ikke å gå på do,

jeg fant den sørsta "bleiå" i skapet på badet i tilfelle, har hatt spontan abort 1 gang før og då hadde eg ikke kontroll på hva som komm ut, det rant i vinkler.

så det som komm ut det var blankt og rosa blo, men våger ikke å se etter nå

FOr posetiv

ORIGINAL: siwro

jeg hadde 2 positive tester, men når jeg skulle til legen ble den positiv, begynnte ikke å blø før noen uker etter, noen sa det kunne være en kjemisk graviditet, mens sykhuset trodde det kanskje hadde vært noe der, som jeg mista. har mista noen ganger..
meen blør du mye da? håper virkelig du er gravid altså, man kan jo blø under svangerskapet da..

når jeg tok hos legen ble den negativ mente jeg[:D]

jeg håper jo på det besta men det er så typisk meg at det ikke skal slå till, skal ikke på jobb i morgen,

ommråde lederen min kommer til å vri seg, jeg grruer meg til å si at jeg ikke kommer, skal få maen til å ringe henne

håpe at eg får noen dager fri, [8D]

Uff ikkje kjekt med blødning.. Men heldigvis er det ganske vanlig, og så lenge det ikkje er veldig mykje blod så trur eg dette går bra[;)] Og enkelte har jo og kraftige blødninger og det går bra. Krysser alt for deg

tusen takk for ggode svar[;)][;)]

hei.hvilken rugedag er du på?har hatt en kjemisk graviditet,begynte og teste fra dag 9,på dag 15 begynte jeg og blø,ikke mye.det eneste du kan gjør er og slappe av og gå til legen og ta hcg prøve da ser du om hcg stiger.hvet hvordan du har det akkurat nå,og det er en grusom følelse,når det endelig har klaffet så skjer dette.trenger heller ikke vær neg mange som har småblødninger i svangerskapet.men hadde alikevel gått til legen og tatt hcg prøve.lykke lykke til[;)]klem

sign denne

ORIGINAL: håpomspirenosnart

håpar det berre er slik uskyldig blødning som enkelte har i begynnelsen av eit svangerskap og at alt er bra med spira likevel!

har du smerter? fikk beskjed at om en spontan abort skulle en ha smerter og... men vi er jo ikke like

Back
Topp