blør...

SaLtSilD

Glad i forumet
Har blødd i to daga no, har vert til legen og dei seie at det e urinveisinfeksjon...
Men e det vanelig og blø når man har det?
Det blør som om at eg skulle hatt mensen[8|]
Hadde urinveisinfeksjon sist eg va gravid og, men seinere i svangerskapet å det va ikkje nokke blod då...

Har ingen erfaring på området, men jeg synes nå det høres litt rart ut. Forklarte legen blodet med infeksjonen??? Burde kanskje forklare litt bedre hvorfor du blør og sånn så du ikke lurer så fælt.
Håper det bare er det da:)

Ja eg og...
Syns det e utrolig rart...
Så eg har vel egentlig forberedt meg på at eg mista...[&o][&o]

Hadde jeg vært deg ville jeg ringt til legevakten eller lege kontoret og forklart situasjonen og uroen du har. Be om å få en bedre forklaring eller en sjekk så du eventuelt slipper å være så urolig. Ikke godt å sitte å tenke sånn for seg selv.

Ja eg gjorde det og dei sa bare at eg måtte bare vente det an, om det va en spontanabort så kunne dei ikkje gjøre nokke, og om eg fikk intense magesmerter så skulle eg ringe legevakta...

Så skulle eg ta det med ro, men ikkje så enkelt heiletida når eg e aleine med ei på 16 mnd...

Uff da!

Jeg blødde når jeg hadde UVI med nummer 1, tisset rent blod.. Kan jo være det hos deg og da. Jeg hadde ikke smerter da, som jeg bruker å ha når jeg har UVI, men masse blod.

Lykke til!

Takk..[:)]

Eg har ikkje nokke smerter heller, og blodet kommer fra skjeden hadde ikkje vert så bskymra om det kom fra urinrøret...[&o]

Huff og huff, høres ikke noe særlig ut. Håper det går over og at det ikke er noe:)

Siden du blør fra skjeden syns jeg det er rart at legen kan påstå at det kommer fra urinveisrøret...
Stå på ditt du! Lykke til!

sniker..

jeg blødde i ca uke 12, stakk på legevakten og fikk ul. du bør forlange en ul eller i det minste høre hjertelyden

ORIGINAL: lisa91

sniker..

jeg blødde i ca uke 12, stakk på legevakten og fikk ul. du bør forlange en ul eller i det minste høre hjertelyden

blødde du masse?
fikk du vite nokken grunn til at du blødde?

Back
Topp