Supert! Krysser fingre og tær!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilHei
Jeg har vært på legekontoret, tok blodprøve.
Spurte/krevde og prate med lege. Noe jeg fikk. Hun sendte henvisng vidre. Fikk heldigvis sånn haste time til ul i dag kl 14:30så nå må man bare krysse fingrene
![]()

Jeg hadde blødning med friskt blod i uke 6, og har hatt litt spotting etter det. Var hos legen og tok blodprøver, og alt var i orden da heldigvis.Nå er jeg i uke 10+3 og de siste dagene har jeg blødd friskt blod igjen, i tillegg til at jeg har hatt skikkelige "mensensmerter", særlig i natt. I dag er det heldigvis bedre, men man blir jo helt tullete i hodet av disse blødningene. Har lagt merke til at begge disse blødningene har vært når jeg egentlig skulle ha hatt mensen, så det er kanskje ikke tilfeldig...
Håper alt er bra og at du får ro i Mammahjertet 
Oh happy daysOg der va det liv!!!!alt så bra ut sa hun. Alt var lukket og helt. Kunne ikke finne ut grunnen til blødningen. Men skit i det! Så ett bankende hjerte så jeg er så lettet!!!
![]()
Så fantastisk.Så herlig!!!Og der va det liv!!!!alt så bra ut sa hun. Alt var lukket og helt. Kunne ikke finne ut grunnen til blødningen. Men skit i det! Så ett bankende hjerte så jeg er så lettet!!!
![]()
Kontakt lege med en gang, og få dem til å ta blodprøve, og få ultralyd. Det å være utrygg og usikker er ikke bra. Og blødning og menssmerter skal du ta seriøst fra min erfaring. Håper det går bra.
Fikk veldig kraftige og intense smerter i korsryggen samt mer blødninger i går kveld, så vi dro på legevakten. Legen der mente det hørtes ut som en begynnende spontanabbort, og det var ikke så mye de kunne gjøre siden jeg bare er 10+5. Dro til fastlegen i dag og fikk henvisning til ultralyd på sykehuset, som nok blir på mandag. Det ser ikke så lovende ut dette, men det er greit. Det er jo en grunn til at det skjer. Nå får vi heller bli gledelig overraska hvis det mot all formodning skulle være liv likevel.