Blør

Gul blomst

Forelsket i forumet
I går var jeg på ultralyd, etter at jeg hadde blødd brunt i flere dager. Det viste seg at fosteret hadde sluttet å vokse i uke 6. Nå blør jeg rødt blod med svarte "tråder" i, og har fått vanlige menssmerter.

Det blir vel verre enn dette? Legen nevnte cytotec og det har jeg hørt så mye ekkelt om at jeg vil helst slippe.
 
I går var jeg på ultralyd, etter at jeg hadde blødd brunt i flere dager. Det viste seg at fosteret hadde sluttet å vokse i uke 6. Nå blør jeg rødt blod med svarte "tråder" i, og har fått vanlige menssmerter.

Det blir vel verre enn dette? Legen nevnte cytotec og det har jeg hørt så mye ekkelt om at jeg vil helst slippe.

Det høres ut som starten på min SA etter at spiren hadde vært død en stund. Det er veldig ulikt hvor mye smerter og blødning man får, men de fleste blør som en rikelig mens eller mer og har krampelignende smerter. For noen blir det som vonde menssmerter og for andre blir det smerter som rier i tak som kommer jevnt over en tid.
Veldig leit at spiren har sluttet å vokse... Får håpe kroppen nå er igang med å abortere så du slipper cytotek og utfra det du beskriver kan det høres sånn ut.
Stor klem ❤️
 
I går var jeg på ultralyd, etter at jeg hadde blødd brunt i flere dager. Det viste seg at fosteret hadde sluttet å vokse i uke 6. Nå blør jeg rødt blod med svarte "tråder" i, og har fått vanlige menssmerter.

Det blir vel verre enn dette? Legen nevnte cytotec og det har jeg hørt så mye ekkelt om at jeg vil helst slippe.
Uff, sender deg mange gode tanker<3
 
Stor klem til deg:Heartred Godt å høre at alt er ute.

Har selv en pågående SA, men har ikke kommet ut noen klumper enda, gjorde det det hos deg?
Det kom klumper og noe som så ut som en slitt rosa fille med det samme jeg sto opp og gikk på do. Hadde nettopp ammet sønnen min og lurer nesten på om det kunne utløst det. Jeg hadde menssmerter hele natta, men det ble ikke skikkelig vondt før i sekstiden.
 
I går var jeg på ultralyd, etter at jeg hadde blødd brunt i flere dager. Det viste seg at fosteret hadde sluttet å vokse i uke 6. Nå blør jeg rødt blod med svarte "tråder" i, og har fått vanlige menssmerter.

Det blir vel verre enn dette? Legen nevnte cytotec og det har jeg hørt så mye ekkelt om at jeg vil helst slippe.

Det kan jo høres ut som om kroppen kanskje har begynt å ordne opp selv. Det er trist, men det er jo godt om kroppen klarer det uten hjelpemidler
 
Nå har det gått mer enn to uker, og det blør fortsatt. I går ble vannet i do rødt. Det roet seg fort, men jeg fikk en støkk. Kan det ha vært en skorpe, som etter fødsel? Kan ikke se for meg at noe så lite skal blø så mye...
 
Nå har det gått mer enn to uker, og det blør fortsatt. I går ble vannet i do rødt. Det roet seg fort, men jeg fikk en støkk. Kan det ha vært en skorpe, som etter fødsel? Kan ikke se for meg at noe så lite skal blø så mye...

Det kan det, men jeg ville kanskje vurdert å fått en ultralyd for å utelukke rester. Eller så er det noen rester som kommer ut nå.
 
Jeg fikk ny ultralyd i dag og det satt fast rester. Jeg fikk cytotec. Håper ikke jeg blir veldig dårlig av det så sønnen min merker det.
 
Jeg fikk ny ultralyd i dag og det satt fast rester. Jeg fikk cytotec. Håper ikke jeg blir veldig dårlig av det så sønnen min merker det.
Så kjipt at det var igjen rester. Håper alt kommer ut denne gangen og at du ikke har så mye smerter ❤️ Du har sikkert fått forklart hva som vil skje.
 
Back
Topp