Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Foreløpig bare blod. Vi holder oss positiv til det motsatte er bevist. Kan du ta hcg test?igjen.. tyder på at dette blir sa andre gang på rad. Like langt på vei som sist 8+5.
UL på fredag. Ikke blødd mer, så håååååper joForeløpig bare blod. Vi holder oss positiv til det motsatte er bevist. Kan du ta hcg test?
UL på fredag. Ikke blødd mer, så håååååper jo
Fikk samme beskjed ang morkake når jeg var på UL 7+1 hvordan har blødningene dine vært? Jeg hadde rosa utflod en hel dag, så en mørkerød blødning som varte bare en halvtime på lørdag. Deretter litt misfarget utflod, så ingenting...Syntes det høres lovende ut for deg jeg jeg var på ul igår etter mye blødninger av og på de siste ukene, fikk beskjed om at det er pga morkaka ligger i åpningen
Fikk samme beskjed ang morkake når jeg var på UL 7+1 hvordan har blødningene dine vært? Jeg hadde rosa utflod en hel dag, så en mørkerød blødning som varte bare en halvtime på lørdag. Deretter litt misfarget utflod, så ingenting...
Fikk samme beskjed ang morkake når jeg var på UL 7+1 hvordan har blødningene dine vært? Jeg hadde rosa utflod en hel dag, så en mørkerød blødning som varte bare en halvtime på lørdag. Deretter litt misfarget utflod, så ingenting...
UL igjen nå på fredag. Har vært på UL annenhver uke siden jeg ble gravid pga MA/SA i August.. rakk ikke få igjen mens før jeg ble gravid igjen, og blødd en uke når jeg skulle hatt mens. Men var gravid alikevell. Såå...Skal du på noe mer oppfølging ??