Blør...

Krysser fingrane for at det er ein ufarleg blødning. Er sjølv ekstrem usikker og har humørsvigningar til 1000 dette svangerskapet. [emoji173]️

Lykke til [emoji173]

UL på fredag. Ikke blødd mer, så håååååper jo :)

Syntes det høres lovende ut for deg jeg :) jeg var på ul igår etter mye blødninger av og på de siste ukene, fikk beskjed om at det er pga morkaka ligger i åpningen:)

Syntes det høres lovende ut for deg jeg :) jeg var på ul igår etter mye blødninger av og på de siste ukene, fikk beskjed om at det er pga morkaka ligger i åpningen:)
Fikk samme beskjed ang morkake når jeg var på UL 7+1 :eek: hvordan har blødningene dine vært? Jeg hadde rosa utflod en hel dag, så en mørkerød blødning som varte bare en halvtime på lørdag. Deretter litt misfarget utflod, så ingenting...

Fikk samme beskjed ang morkake når jeg var på UL 7+1 :eek: hvordan har blødningene dine vært? Jeg hadde rosa utflod en hel dag, så en mørkerød blødning som varte bare en halvtime på lørdag. Deretter litt misfarget utflod, så ingenting...

Mine kommer og går som dine, blødd i 6 uker nå av og på :) var samme sist gang. Noen ganger veldig mye, typ mensen, også så vidt på papiret :)

Skal du på noe mer oppfølging ??

Skal du på noe mer oppfølging ??
UL igjen nå på fredag. Har vært på UL annenhver uke siden jeg ble gravid pga MA/SA i August.. rakk ikke få igjen mens før jeg ble gravid igjen, og blødd en uke når jeg skulle hatt mens. Men var gravid alikevell. Såå... :P

Back
Topp