Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei nei nei.. Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødningigjen.. tyder på at dette blir sa andre gang på rad. Like langt på vei som sist 8+5.
igjen.. tyder på at dette blir sa andre gang på rad. Like langt på vei som sist 8+5.
Snakka med sykehuset og jeg har en UL time om 2 uker. Må nok vente til da...Er så lett for meg å si, men prøv å ikke ta sorgene på forskudd <3 Kan være helt ufarlig! Bestill deg UL så finner du ut av det <3
igjen.. tyder på at dette blir sa andre gang på rad. Like langt på vei som sist 8+5.
2 uker? Det var da 2 uker for lenge akkurat nå.Snakka med sykehuset og jeg har en UL time om 2 uker. Må nok vente til da...
Ikke her i nærheten. Tror nærmeste mulighet for privat UL er nesten 2 timers kjøring unnaEr det ikke mulig å bestille privat UL? Jeg dro rett på Volvat og fikk UL på kveldstid. Klarte ikke å leve i vakum i 2 uker..
Ingen klumper. Litt smerter.. men begynte med sånn vannete blod som jeg har nå sist også..Uff, sender deg klem få ul det betyr ikke negativt. Blødde forrige svangerskap og blør nå og har en gutt på 2 år her og har en god følelse på spira i magen <3 blødning trenger ikke være negativt .. smerter eller klumper ?
Ingen klumper. Litt smerter.. men begynte med sånn vannete blod som jeg har nå sist også..
Tenkte det samme... får se hvordan blødningene blir over helgen. Ved SA sist var det absolutt ikke tvil da alt kom ut ved kraftig blødning... hvis det ikke tar seg opp over helga, så ringer jeg legen på mandag for å få tatt blodprøver.Siden du må vente så lenge så burde du vel isåfall reise ta hcg hos fastlege ?
Oi! Da kan det være håp merkelig at blodet var klumpete..? Kan det være at du mistet en tvilling?Så trist å høre. 2 uker er lenge å vente jeg hadde selv en blødning rundt uke 7-8 med en stor klump. Blødningen var litt større en en mensblødning, var sikker på at jeg mistet, men på ul viste det et flott hjerte som slo[emoji173]️ krysser fingrene for deg
Blod koagulerer veldig fort.Oi! Da kan det være håp merkelig at blodet var klumpete..? Kan det være at du mistet en tvilling?