Blør...

Hirka

Gift med forumet
Junilykke2018
Septemberlykke 2021
igjen.. tyder på at dette blir sa andre gang på rad. Like langt på vei som sist 8+5. :(

Er så lett for meg å si, men prøv å ikke ta sorgene på forskudd <3 Kan være helt ufarlig! Bestill deg UL så finner du ut av det <3
Snakka med sykehuset og jeg har en UL time om 2 uker. Må nok vente til da... :(

igjen.. tyder på at dette blir sa andre gang på rad. Like langt på vei som sist 8+5. :(

Uff, sender deg klem få ul det betyr ikke negativt. Blødde forrige svangerskap og blør nå og har en gutt på 2 år her og har en god følelse på spira i magen <3 blødning trenger ikke være negativt .. smerter eller klumper ?

Er det ikke mulig å bestille privat UL? Jeg dro rett på Volvat og fikk UL på kveldstid. Klarte ikke å leve i vakum i 2 uker..

Er det ikke mulig å bestille privat UL? Jeg dro rett på Volvat og fikk UL på kveldstid. Klarte ikke å leve i vakum i 2 uker..
Ikke her i nærheten. Tror nærmeste mulighet for privat UL er nesten 2 timers kjøring unna :(

Uff, sender deg klem få ul det betyr ikke negativt. Blødde forrige svangerskap og blør nå og har en gutt på 2 år her og har en god følelse på spira i magen <3 blødning trenger ikke være negativt .. smerter eller klumper ?
Ingen klumper. Litt smerter.. men begynte med sånn vannete blod som jeg har nå sist også.. :(

Usj[emoji29] håper at det ikke er en SA og at du slutter å blø :/ får du tatt blodprøver da?

Alle positive tanker til deg [emoji173]️ Helt utrolig at du må vente 2 uker, når du har opplevd dette før[emoji17]

Siden du må vente så lenge så burde du vel isåfall reise ta hcg hos fastlege ?

Siden du må vente så lenge så burde du vel isåfall reise ta hcg hos fastlege ?
Tenkte det samme... får se hvordan blødningene blir over helgen. Ved SA sist var det absolutt ikke tvil da alt kom ut ved kraftig blødning... hvis det ikke tar seg opp over helga, så ringer jeg legen på mandag for å få tatt blodprøver.

Så trist å høre. 2 uker er lenge å vente :( jeg hadde selv en blødning rundt uke 7-8 med en stor klump. Blødningen var litt større en en mensblødning, var sikker på at jeg mistet, men på ul viste det et flott hjerte som slo[emoji173]️ krysser fingrene for deg

Så trist å høre. 2 uker er lenge å vente :( jeg hadde selv en blødning rundt uke 7-8 med en stor klump. Blødningen var litt større en en mensblødning, var sikker på at jeg mistet, men på ul viste det et flott hjerte som slo[emoji173]️ krysser fingrene for deg
Oi! Da kan det være håp :) merkelig at blodet var klumpete..? Kan det være at du mistet en tvilling?

Ja!! Jeg ble veldig overrasket. Har spottet brunt også i flere uker. Gynekologen sa ingenting om det, han sa bare at alt så bra ut, og størrelsen tilsvarte hvor langt jeg var på vei:) men at det ofte kunne skje uten at de hadde en forklaring på det [emoji4] [emoji848] men en skulle være obs på smerter kombinert med stor blødning.

Oi! Da kan det være håp :) merkelig at blodet var klumpete..? Kan det være at du mistet en tvilling?
Blod koagulerer veldig fort.
Jag blødde ekstreme mengder med min gutt (som nå er 1 år) med masse store klumper, så store som min håndflate- men det gikk bra! Dette var i uke 7 og jeg var helt sikker på at jag hadde mistet han.
Jag ville ha faket det og sagt du hadde smerter for å få en akutt tid, du kan ikke gå i 2 uker med uvissheten. ❤

En liten oppdatering: blødde ikke noe mer fredag kveld og lørdagen. Fikk en ganske stor blødning lørdag kveld igjen, men den ga seg også ganske fort. Har i dag bare hatt bittelitt rosa på papiret etter dobesøkene.. skjønner veldig lite.
Fant også ut at både sykehuset og jeg (i all panikken) har surret med datoer, så er ikke 2 uker til neste UL, men neste fredag. Skal klare å holde meg til da :)

Back
Topp