Blør...

Eplekake90

Andre møte med forumet
Da tror jeg at dette går mot kjemisk...[emoji17] Har begynt å blø i dag og det ser ikke ut som at det slutter heller.. Har også en del mensensmerter. Har ikke fått tatt noen fler tester etter positiv på lørdag, så har derfor ikke fått sjekket om det har blitt stigning. Men det kan jo virke jo logisk at det er kjemisk, da jeg fikk 1-2 på lørdag og jeg egentlig burde fått 2-3 om det hadde gått riktig vei.. Skal kjøpe noen nye tester i dag. Er på jobb, men er veldig vanskelig å konsentrere seg om noe annet akkurat nå! Kjenner jeg sliter med å holde tårene tilbake. Det er jo veldig tidlig, men man rekker allikevel å begynne og glede seg til fremtiden som gravid og alt som følger med.. [emoji17] Har jo lest om flere som har hatt blødninger hvor ting har gått bra, men jeg kjenner at jeg mister håpet.
 
Å nei ☹️ ikkje no gøy å miste uansett kor langt man er på vei, men eg håper det er ufarlig, og at spiren lever videre. Krysser alle fingrer og tær for deg. [emoji173]️
 
Uff, så trist å lese! Ikke rart du sliter med å konsentrere deg [emoji29] Man rekker å tenke masse og glede seg på de dagene etter positiv test.. Håper det bare er uskyldig, og at du blir værende her [emoji1317] Masse lykke til [emoji173]
 
Tusen takk for håp![emoji173] Måtte dra hjem, klarte ikke være på jobb lenger.. Men begynte å lure litt nå, er det egentlig noe vits i og ta nye tester hjemme? Vil det gi meg noe konkret og riktig svar hvis det evt. skulle vært ufarlig blødning? Eller burde jeg bestille time hos legen for blodprøve? En graviditetstest hjemme vil vel ikke vise negativt allerede, eller?
 
Uff så triste nyheter å lese :(
Hva med å dra til legen å få testet der?
Krysser virkelig fingrene at det går bra :Heartred
 
Ja, tror at jeg må ringe til legen. Gjør det i morgen tidlig og håper at jeg kan få en time ganske kjapt.. [emoji173]
 
Så leit å lese dette :(
Hos lege kan du nok få målt HCG med to dagers mellomrom, det gir et godt svar. I og med at det er tidlig, vil trolig en test gi svakere utslag eller bli negativ om dette er en kjemisk.
Sender en klem, det er trist å miste selv om det skjer tidlig [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Sender deg en klem. Så trist:(
 
Neeei! Så kjedelig! Hvordan er det med "gravidfølelsen"? (Hvis du har noe slikt.) Håper du får rask avklaring, for det verste er nesten å gå i uvisshet. Stor klem til deg!
 
Tusen takk for tanker og klemmer![emoji173][emoji173] Jeg har følt meg gravid de siste dagene, men føler det ikke sånn nå lenger. Er nesten 100% sikker på at det har gått galt, for nå er det bare friskt blod som kommer og jeg har hatt akkurat samme smertene som jeg har ved vanlig mensen. Er utrolig leit, for hadde virkelig trua på at dette skulle gå bra! Men jeg får prøve å tenke positivt fremover og på en ny pp[emoji57] Burde jeg ringe legen uansett om jeg vet hvordan det har gått?
 
Tusen takk for tanker og klemmer![emoji173][emoji173] Jeg har følt meg gravid de siste dagene, men føler det ikke sånn nå lenger. Er nesten 100% sikker på at det har gått galt, for nå er det bare friskt blod som kommer og jeg har hatt akkurat samme smertene som jeg har ved vanlig mensen. Er utrolig leit, for hadde virkelig trua på at dette skulle gå bra! Men jeg får prøve å tenke positivt fremover og på en ny pp[emoji57] Burde jeg ringe legen uansett om jeg vet hvordan det har gått?

Så leit å høre [emoji173]️ Håper spiren sitter snart igjen [emoji8]
Det er i utgangspunktet ikke nødvendig å dra til lege etter tidlig SA, om du tar en test om noen dager, og den er negativ har nok alt ordnet seg. Skulle du få feber, veldig store blødninger og smerter, må du kontakte lege.
Klem [emoji272][emoji254][emoji255]
 
Tenker det er godt å få snakke med noen uansett, og kanskje ta en blodprøve for å få det endelig bekreftet. Og så er det bra å ha dokumentert hvis det (mot formodning) skulle skje flere ganger. Hvis det virkelig er over for denne gang, ønsker jeg deg masse lykke til, og håper å finne deg igjen i mars/april-gjengen!
 
Tusen takk for gode råd![emoji173][emoji173] Godt å ha noen her inne å prate med når det ikke er så lett å prate om dette i en så tidlig prosess med de nære. Håper vi får føle på denne lykken igjen, og at det da går helt til mål[emoji4] Lykke til til dere, håper dere får en fin graviditet og at alt går som det skal [emoji173][emoji173]
 
Huff så utrolig leit :( kjenner jeg får vondt i meg når jeg hører folk mister, har vært der selv og det er veldig tungt, uansett om det er tidlig, for man omstiller seg til å være gravid veldig kjapt :(
Håper at du blir fort gravid igjen❤️
Stor klem og lykke til videre❤️
 
Back
Topp