Blør!! :-(

Dro til gynekologen. Der var det helt fullt i hele dag, så fikk time i morgen. Men siden tårene mine rant sånn, så klarte hun ikke sende meg avgårde. Så nå sitter jeg på venterommet og skal se om de rekker å ta meg innimellom timene. Flaut å sitte her med mange andre og gråte! Heldigvis bare damer her da...

Kom selv fra gynekolog føler veldig med deg og husk du er ikke alene. Er det din første SA? Stor klem til deg!

Det gikk fint! Fikk se en liten ostepop og et bra gult legeme (eller hva det heter). For tidlig å høre hjerteslag, men alt så fint ut. Skal tilbake om 2 uker for å se om utviklingen er god. Men blødningen hadde iallfall ikke påvirket lille ostepoppen :-)

Så nå er jeg kjempeletta!!

Takk for støtte alle sammen <3

Det gikk fint! Fikk se en liten ostepop og et bra gult legeme (eller hva det heter). For tidlig å høre hjerteslag, men alt så fint ut. Skal tilbake om 2 uker for å se om utviklingen er god. Men blødningen hadde iallfall ikke påvirket lille ostepoppen :-)

Så godt å høre!! :D

Det gikk fint! Fikk se en liten ostepop og et bra gult legeme (eller hva det heter). For tidlig å høre hjerteslag, men alt så fint ut. Skal tilbake om 2 uker for å se om utviklingen er god. Men blødningen hadde iallfall ikke påvirket lille ostepoppen :)

så bra!
fikk du sykemelding til neste ul no då eller?

så bra!
fikk du sykemelding til neste ul no då eller?
Hehe, nei jeg dro tilbake på jobb rett etter ultralyden. Fikk beskjed om å leve som normalt og at ingenting jeg gjorde kunne påvirke. Så jeg trengte ikke å ta det med ro om jeg ikke var spesielt sliten og trøtt.

Det gikk fint! Fikk se en liten ostepop og et bra gult legeme (eller hva det heter). For tidlig å høre hjerteslag, men alt så fint ut. Skal tilbake om 2 uker for å se om utviklingen er god. Men blødningen hadde iallfall ikke påvirket lille ostepoppen :)

Åhh så godt å høre. Bra at du fikk sykemelding nyt tiden vidre

ÅÅååå så fantastisk bra! Har ikke sett denne tråden før nå, men syns det er alltid trist når det går den gæle veien. Etter hvert som jeg leste melding for melding nedover ble klumpen i halsen større og større for kan SÅ relatere til den skrekken (og sorgen etterpå). Ble kjempeglad nå!!!!

Godt å høre :)

Så bra utvikling det var i tråden :D
Legen min sa at det var ikke unormalt med små mens lignende perioder i løpet av graviditeten :)
Lykke til videre!

<3 så bra!!!!! Du vet du er gravid når du nå sitter å griner på vegne av noen du ikke kjenner....

Back
Topp