Blør!! :-(

mrs.g

Glad i forumet
I stad da jeg tørket meg fikk jeg litt brunt blod på papiret. Jeg ble kjemperedd og tenker at nå er løpet kjørt for min del... Jeg er 5+4 i dag, og så lenge varte dette :-( Jeg får dra til legen i morgen. Er så lei meg nå!!

Trist å høre. Legen kan ikke gjøre noe. Det eneste positive er at kroppen ordner opp selv. Jeg mista når jeg var i uke 6, kroppen tok det som en litt forsinka mens ig jeg fikk el og mens igjen når jeg skulle. Bedre lykke neste gang. Klem

Hvis det var bare litt trenger det ikke nødvendigvis være en abort. Kommer det bare på papiret eller i trusa også? Har du smerter?

I stad da jeg tørket meg fikk jeg litt brunt blod på papiret. Jeg ble kjemperedd og tenker at nå er løpet kjørt for min del... Jeg er 5+4 i dag, og så lenge varte dette :-( Jeg får dra til legen i morgen. Er så lei meg nå!!

Har hatt min andre SA. Brunt blod eller litt blod på papiret er ikke alltid dårlig tegn. Den kan hende det er festingsblødning. Har du smerte eller blør du mye??
Gå til legen, jeg vet det er veldig skummelt og trist alt med blod når er gravid. Håper det er ikke noe ille <3

Har hatt min andre SA. Brunt blod eller litt blod på papiret er ikke alltid dårlig tegn. Den kan hende det er festingsblødning. Har du smerte eller blør du mye??
Gå til legen, jeg vet det er veldig skummelt og trist alt med blod når er gravid. Håper det er ikke noe ille <3
Jeg fikk bare på papiret, og har ingen smerter enda... Kan kanskje måle HCG hos legen i morgen. Synker det med en gang?

Jeg fikk bare på papiret, og har ingen smerter enda... Kan kanskje måle HCG hos legen i morgen. Synker det med en gang?
De må nok ta flere prøver noe dager mellom da kan legen se om den har stiget siden sist eller synket. Så lenge du ikke har smerter eller blør mye så er det god tegn. SA kommer med smerter også får man mye blødninger. Bare slapp av dette skal gå nok bra.

Brunt blod betyr nødvendigvis ikke alltid spontan abort... Brunt blid er gammelt blod. Det kan være av mange andre grunner. Forsøk å slappe av og forsøk å ikke stresse så mye rundt det...

Jeg opplevde og det med nr 1. Litt brunt blod og ikke noe mer. Tok en HCG hos legen og ble beroliget med at det var veldig vanlig. Det gikk fint og fikk ei frisk jente. Så ta ikke sorgene på forskudd.

Krysser fingrene for deg Sikkert ikke SA, men helt vanlige blødninger. Men forstår jo at du vil tenke det værste når sånt skjer. Vi er forresten like langt 5+4 her og.

Brunt blod trenger ikke vare der verste . Hadde selv 2 ganger i denne graviditeten . Og alt er bra.
En kan få små blødninger når egentlige mens tid skulle være . Kroppen er vant å følge rutine . Og det kan vare gammel rest , litt irritasjon , etter samleie.

Krysser fingrene for deg at alt er bra ;)

Håper alt er bra med deg. Jeg blør litt selv og skal til innvendig ultralyd i morgen. Krysser fingrene for oss:)

Blødde litt mer da jeg var på do i stad. Var litt klumper, så nå regner jeg med det er en SA :-(

Jeg er så trist og stressa, at jeg klarer ikke å konsentrere meg om jobben. Er det gyldig grunn for å dra hjem tror dere? Har fortalt sjefen min at jeg er gravid.

Jeg er så trist og stressa, at jeg klarer ikke å konsentrere meg om jobben. Er det gyldig grunn for å dra hjem tror dere? Har fortalt sjefen min at jeg er gravid.
Så trist :'( Tror det er gyldig grunn ja, når jeg var hos legen når jeg mista, så fikk jeg spørsmål om jeg ville ha sykmeldig med en gang til og med :-)

Dro til gynekologen. Der var det helt fullt i hele dag, så fikk time i morgen. Men siden tårene mine rant sånn, så klarte hun ikke sende meg avgårde. Så nå sitter jeg på venterommet og skal se om de rekker å ta meg innimellom timene. Flaut å sitte her med mange andre og gråte! Heldigvis bare damer her da...

Krysser fingrene for at det har gått bra

Dro til gynekologen. Der var det helt fullt i hele dag, så fikk time i morgen. Men siden tårene mine rant sånn, så klarte hun ikke sende meg avgårde. Så nå sitter jeg på venterommet og skal se om de rekker å ta meg innimellom timene. Flaut å sitte her med mange andre og gråte! Heldigvis bare damer her da...
sender deg en stor klem <3 håper hun får anledning til å ta deg inn mellom to stk no snart sånn at du kan få fred for tankene... og om mulig be om sykemelding dersom spiren fremdeles er på plass...

Back
Topp