Blør :-(

Poohbear

Forelsket i forumet
Etter en "runde i halmen" nå, så begynte jeg å blø. :-( Ganske mye på papiret og en liten levret klump.
Hørte hjertelyden senest i går, er det da noe å bekymre seg for, kontakte lege? :-/ Eller vente til Oul på torsdag? :'(

Er jo mange som blør etter det da. Er som regel bare livmoren som har fått seg en rift eller noe. Er ikke farlig. Blødde mye i forrige svangerskap og fikk spm hver gang om det kunne være grunnen for blødningen. Det var det aldri. Jeg forventer det nesten hver gang selv om det ikke har skjedd meg enda.

Skjøre slimhinner, neppe farlig, når du har ul om to dager så prøv å slappe an om det ikke kommer store mengder

Har blødd innimellom hele dette svangerskapet, men ikke de siste 5 ukene. Og vi har jo hatt samleie før også uten at det har vært noe. Men var litt sånn med nr 3 også, bare at det ikke var så mye etterpå. :-/

Jeg snakket med legen, og fikk komme inn, bare for å berolige meg litt. :-) Det ser ut som om blødningen avtar nå, så satser på at det bare er følsomme slimhinner. ;-) Kjenner jo lille sparker og turner rundt, og hørte hjertelyden som lå på 140. <3 Ble sykmeldt med mistanke om foranliggende morkake, så blir spennende å se på torsdag om legen har rett. :-)

Back
Topp