Blør :*(

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
I dag, julaften, akkurat 5 uker, begynte jeg og blø :( kan det bli værre timing? Her skal vi ha begge foreldre på begge sider i kveld og det skulle være så bra, og nå er lykke snudd helt til det motsatte :*(

Det er ikke så mye enda, men jeg har mensmurringer... Akkurat sånn var det når jeg mista 13. desember 2013 også!! Dette er 3. jula som er dritt! Nå orker jeg ikke mer!!

Blør du mye da å har vondt?? Jeg blødde mye i mitt svangerskap heilt fram til uke 24!! Å nå skal jenta mi feire sin første jul snart eit halvt år så ting kan gå veldig bra :-)

Skjønner fortvilelsen, men trenger ikke være så farlig. Krysser fingrene for dere.

Uff Skjønner du er redd, men prøv å ta det med ro, det trenger jo ikke være det samme som sist... Vi er mange som krysser fingrene for at dette er bare en ufarlig blødning og at spiren vokser seg stor og sterk i mammas mage :)

Ønsker dere ei god jul.

Ånei, men ikke all blødning er farlig . Stor klem

Krysser fingrene for spira di og sender over en god klem

Nei og nei.

Krysser fingrene for at det er helt uskyldig.

Jeg hadde en blødning da jeg var 5+4, og det gikk helt fint.

Tuuusen takk for lykke ønskninger jenter <3 Det må ha hjulpet ;) for til syvende og sist så stoppa det opp igjen og nå har det ikke vært noenting siden i formiddag :) det er 7-9 timer uten spor av blod og jeg jubler :D Håper det fortsetter slik, for dette var en tøff påkjenning!!

ÅÅÅÅÅ så godt å høre!!

I dag tidlig spottet jeg litt brunt igjen, hadde bitte litt vondt i ryggen og magen, men ikke kommet noe mer nå igjen... Huff, dette er så nervepirrende!!! :(

Krysser alt jeg har for at dette var helt uskyldig og at resten av julen fortsetter uten spor av noe som helst! Sender deg en stor, god klem og håper alt er bra med den lille spiren :Heartbigred.

Når jeg fikk min sønn hadde jeg mensmurringer lenge, så trenger ikke være noe galt :-) krysser fingrene for dere :-)

Back
Topp