Blør.. :-(

misscoral

Forelsket i forumet
Tror det er en SA på gang her nå.. Begynte i går kveld med brunt slim, og i dag er det ferskt blod.. Fåreløbig bare på papiret, men det har økt i mengde utover dagen.
Mensmurringer i magen og korsryggen, og puppene er plutselig ikke ømme idag. :(
Det er vel ikke annet å gjøre enn å vente å se, men jeg regner med det er en SA :-( 11+6 i dag..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

:( Nei! Krysser alt jeg har! Mange klemmer

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ånei!! Og nå som du er så og si 12 uker da!! Har du vært på tidlig ul?

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Krysser alt jeg har, håper det er ufarlig!!
Blødde selv for 2 uker siden, kom bare på papir, fikk ul og alt var heldigvis bare fint med knøtten!
Helt forferdelig å gå å bekymre seg :(
Masse lykke til!!

Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning :/ og så så typisk at det skulle skje i helgen! Har du pratetned legevakt?

Ånei!! Og nå som du er så og si 12 uker da!! Har du vært på tidlig ul?

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015
Var på UL når jeg var 8+4, og alt var normalt da. Størrelsen var som den skulle og vi så hjerte som slo.
Så nå hadde jeg senket skuldrene å trodde det skulle gå bra.
Har fortsatt bare småblødninger og litt mensmurring, men går liksom å venter på styrtblødning :(
Var på en ganske krevende fjelltur i varmen i går, og var helt utslitt. Blødningen startet når jeg kom hjem, så jeg er redd turen ble for mye for min utrenede kropp :-P

Krysser alt jeg har, håper det er ufarlig!!
Blødde selv for 2 uker siden, kom bare på papir, fikk ul og alt var heldigvis bare fint med knøtten!
Helt forferdelig å gå å bekymre seg :(
Masse lykke til!!
Bløde du lenge før det stoppet? Og fikk du sånner mensmurringer også?

Tusen takk for klemmer og kryssede fingre! :) Typisk at det måtte starte på en fredagskveld så jeg må vente helt til Mandag for UL! Var innom legevakta i dag, men var ikke mye de kunne fortelle meg siden det ikke var gynekolog tilstede..:confused:

Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning :/ og så så typisk at det skulle skje i helgen! Har du pratetned legevakt?

Ja jeg var innom legevakten.. Legen skjekket om blødningen kom fra livmoren, og det gjorde det.. Men det visste jeg vel igrunn fra før. Det var ikke blitt noe åpning i allefall, heldigvis.. Men han fant ikke hjertelyd med doppleren, men det kan jo være litt tidlig ennå for det.. Har en del magefett i tillegg å da kan det vel være vanskligere å finne :-P
Men har dårlig magefølelse :(

Bløde du lenge før det stoppet? Og fikk du sånner mensmurringer også?

Nei blødde ikke lenge, hadde en liten stripe med blod dagen før jeg fylte papiret med blod, så stoppet det, kjente små murringer i magen den natta, men den uka var det også masse aktivitet i livmora, stikkninger og strekking, så kanskje derfor blødning?? Fikk ingen forklaring til blødningen!

Nei blødde ikke lenge, hadde en liten stripe med blod dagen før jeg fylte papiret med blod, så stoppet det, kjente små murringer i magen den natta, men den uka var det også masse aktivitet i livmora, stikkninger og strekking, så kanskje derfor blødning?? Fikk ingen forklaring til blødningen!
Ok. Takk i allefall :-) Godt å høre at andre har hatt blødninger uten at det var farlig. Får et bittelite håp om at det kanskje kan gå bra.
Selv om jeg er forberedt på det verste. Bare så kjedelig å vente...!

Ok. Takk i allefall :-) Godt å høre at andre har hatt blødninger uten at det var farlig. Får et bittelite håp om at det kanskje kan gå bra.
Selv om jeg er forberedt på det verste. Bare så kjedelig å vente...!

Skjønner veldig at det er kjedelig å vente :( har 2 SA bak meg så trudde at denne gangen også kom til å ende i SA, å se en sprell levende minibaby på ul var virkelig en lettelse, men den vente tiden er virkelig forferdelig :(
Sender over en klem <3

Hadde styrtblødning med nr 2, rundt uke 9, men alt gikk bra. Fikk heller ingen forklaring, men det kunne være morkaka lå litt langt nede, eller en abortert tvilling. Eller bare sprengt blodkar. Satser på at det er det det er for deg, at det er overanstrengelse fra i går. Krysser for det!

Hadde styrtblødning med nr 2, rundt uke 9, men alt gikk bra. Fikk heller ingen forklaring, men det kunne være morkaka lå litt langt nede, eller en abortert tvilling. Eller bare sprengt blodkar. Satser på at det er det det er for deg, at det er overanstrengelse fra i går. Krysser for det!

Deilig å høre at det gikk bra for deg :) Tusen takk :) Får bare vente å se :p

Vi krysser fingrer og labber herfra :)
Og gir deg en sikkelig styrke klem <3
Ikke følte meg gravid de siste to ukene. Så spent på kontroll selv på torsdag...

Uff så skummelt:/ håper virkelig at det bare var en ufarlig blødning. Stor klem til deg♡

jeg blodde masse en natt ı uke 8 og noe.
men det gıkk bra den gangen :)

haper det gar bra for deg og !!
masse lykke tıl

Back
Topp