Blør

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Uff. Når tror jeg dette ikke går helt den rette veien her :(

Har i de andre svangerskapene blødd i forskjellige mengde, men nå ble jeg faktisk usikker selv.

Nå er det så mye blod at det farger vannet i doen :( er litt bekymret nå. Ikke klarer jeg helt å bestemme meg for om jeg har vondt eller ikke :P Skal til legen i dag. Så blir blodprøve og håper på en henvising.

Hvor tidlig kan man se noe på UL? Tenker ikke på hjerteaktivitet, men at det hele tatt kan være noe? Er 4+6 i dag.

❤️Termin 17.januar ❤️

Pos med det hele er at jeg ble skikkelig kvalm nå :P

❤️Termin 17.januar ❤️

Nei, nei, nei..
Dette hadde jeg ikke lyst til å lese.
Tror ikke man kan få sett noe særlig på UL enda, men dra til legen uansett.
Du kan alltid få målt hCG.

Masse lykke til og krysser alt for at det er en uskyldig blødning

Men det er sånn jeg har holdt på ei uke nå. Inni mellom så kommer det en del i do. Også stoppet det helt opp.

Du skal ikke forlate Januar<3
Men be om en hcg prøve du

Januar 2015 <3

Alltid ekkelt å blø, uansett hvot uskyldig det er :/ håper du kan få noen svar hos legen. Krysser fingrene! Dette må gå bra!

Uff :( Håper det er uskyldige blødninger.. Dersom du ikke har veldig vondt, vil jeg tro det er uskyldig. Krysser fingrene for deg <3

Uff da:(. Ikke noe særlig.. Tror de kan se p ul at det er noe fra uke 5... En så klart er det lurt med hcg blodprøve. Masse lykke til, krysser fingrer for deg❤️

Termin: 6.januar 2015❤️

Krysser fingrene for deg, ingen som får forlate oss nå:)

❤️️Termin 5.januar❤️

De kan vel ikke se så mye (annet enn anlegg) før hjertet begynner å slå rn gang i uke 6?
Jeg har en veninne som hadde flere større blødninger i svangerskapet, og det var et hematom i livmora som blødde. Det gikk helt fint med babyen! Får krysse fingrene for at alt er bra med frøet ditt også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fy som jeg hater blødninger!!!

Du får ikke lov å forlate januar2015, så nå sy s jeg kroppen din får slutte å tulle!!!
X'r fingrene for deg<3<3<3 dette skal gå bra:)

05.01.2015 <3

Takk jenter :)

Jeg er en av de som har blødd i alle svangerskapene, men glemmer jo hvor mye jeg har blødd, etc :P Så ja, blir jo mer og mer nervøs for hvert barn man får jo :P

I følge BV så er jeg 5 uker og 2 dager. Men ut i fra syklus lengde etc så er jeg 4+6.
Så i min 5 uke eller i 6 uke :P

Jeg er ikke SÅ opptatt av å se hjerte nå. For meg holder det med å se anlegg til noe. :P Da har jeg i det minste lille håp.

Har litt murringer, men vet ikke om det fordi det vokser eller annet. :P

Blir blodprøve. Har snill lege så tror ikke det blir noe problem :)

Mange som blør rundt uke 6. Nåt de drypper blod i do.. så trengs det ikke mye før det blir helt rødt. Tenk konditorfarge i vann;). Håper det går bra, krysser fingrene for deg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mange som blør rundt uke 6. Nåt de drypper blod i do.. så trengs det ikke mye før det blir helt rødt. Tenk konditorfarge i vann;). Håper det går bra, krysser fingrene for deg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk. Akkurat dette jeg håpet litt på :)

Vet jo at det er "normalt" å blød litt. Men jeg er ikke "normal" :P

❤️Termin 17.januar ❤️

Jeg har rare erfaringer med blødninger, og det trenger ikke å bety at du har mistet:)

Når jeg hadde MA kom det bittebittelitt blod på papiret bare.

Neste gang jeg var gravid blødde jeg MYE! Og nå er jenta mi 2,5 år:)

Og når jeg hadde SA hadde jeg Mindre blødning og mye smerter.

Mamma'n min hadde mensen i 9 mnd når hun gikk gravid med meg:)
Jeg tror kroppen din vare er "vrang" mot deg og at dette er helt uskyldig. Men forstår veldig at du blir nervøs da<3

05.01.2015 <3

Jeg har rare erfaringer med blødninger, og det trenger ikke å bety at du har mistet:)

Når jeg hadde MA kom det bittebittelitt blod på papiret bare.

Neste gang jeg var gravid blødde jeg MYE! Og nå er jenta mi 2,5 år:)

Og når jeg hadde SA hadde jeg Mindre blødning og mye smerter.

Mamma'n min hadde mensen i 9 mnd når hun gikk gravid med meg:)
Jeg tror kroppen din vare er "vrang" mot deg og at dette er helt uskyldig. Men forstår veldig at du blir nervøs da<3

05.01.2015 <3
Mamma hadde blødninger i halve svakapet med meg og 9 mnd med lillesøster, om det er noe trøst

Nei å nei:/ håper det bare er en liten uskyldig blødning:/
Jeg blødde bittelitt den dagen jeg testet positivt å da var det ei som fortalte at legen hennes hadde sagt at 1/3 blør i svangerskapet uten at det er noe galt. Om det er en trøst

Huff liker ikke disse blødningene deres :(
Håper det kun er uskyldig å at du forblir inne hos oss :)
Lykke til hos legen i dag.

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Back
Topp