blør :(

Takk alle ♥♥♥
Jeg bare gråter i dag.. har lyst til å grave meg ned :(
Jeg har heldigvis verdens snilleste lege som skal ordne med UL til meg :)
Blødningen har foreløpig stoppet opp litt, men tør ikke håpe...
Jeg har blødd to ganger (jeg er 7-8 uker), ene gagen var det mye blod. Men jeg er enda gravid :-) så det er håp kjære deg. Godt du har en snill lege som ordner med ul til deg :-)

Jeg har blødd to ganger (jeg er 7-8 uker), ene gagen var det mye blod. Men jeg er enda gravid :-) så det er håp kjære deg. Godt du har en snill lege som ordner med ul til deg :-)

åh, det hadde vært fantastisk!!
Blir veldig usikker her.. Har hatt denne blødningen de to siste mens..
Tenk om dette er ett svangerskap hvor det er "normalt" å blø??

Magen er relativt stor.. alle symptomene er her enda, og har en rar følelse..
Nesten som bobler som sprekker der nede.. Kan også få to fingre mellom magemusklene :eek:

Jeg tror jeg snart havner på psykiatrisk avd!!! Kan umulig være normalt å gå ifra å gråte til å innbille seg en mye eldre spire på bare noen timer!!!

åh, det hadde vært fantastisk!!
Blir veldig usikker her.. Har hatt denne blødningen de to siste mens..
Tenk om dette er ett svangerskap hvor det er "normalt" å blø??

Magen er relativt stor.. alle symptomene er her enda, og har en rar følelse..
Nesten som bobler som sprekker der nede.. Kan også få to fingre mellom magemusklene :eek:

Jeg tror jeg snart havner på psykiatrisk avd!!! Kan umulig være normalt å gå ifra å gråte til å innbille seg en mye eldre spire på bare noen timer!!!
Stakkars deg, det så vondt å gå rundt og undre :( når får du UL? Er nesten verdt å få en privat time så fort som mulig. Krysser fingre og sender deg en klem :)

uff blir så trist hver gang jeg leser om blødninger..krysser fingrene for att alt går bra..stoooooor klem....

håper det kan være ett lite håp for deg <3
trøsteklem.

er selv redd for det, er i 8 uke nå..

blod med mye slim i går kveld. .
Ingen andre klumper.. Nå virker det som blødningen har stoppet!
UL i ettermiddag! Jeg er spent!!

Tusen takk for trøst og støtte her inne! Dere er fantastiske ♥

Her var det desverre tomt :( Enten hadde det gått galt veldig tidlig i svangerskapet siden det lille jeg har blødd har fått med seg alt av rester. kun litt forkalkninger igjen.. Eller så var det xu.. Skal ta blodprøver for å utelukke det siste.

Tusen takk for all støtte! Lykke til videre alle sammen! Håper jeg slipper å møte dere igjen på FS ;)

:( ♡ klem til drg

Her var det desverre tomt :( Enten hadde det gått galt veldig tidlig i svangerskapet siden det lille jeg har blødd har fått med seg alt av rester. kun litt forkalkninger igjen.. Eller så var det xu.. Skal ta blodprøver for å utelukke det siste.

Tusen takk for all støtte! Lykke til videre alle sammen! Håper jeg slipper å møte dere igjen på FS ;)
Off så dumt :(
Håper for all del det ikke er xu! Unner ingen å gå igjennom det!
Sender deg en stor klem og håper spira sitter fort igjen <3

Appen <3

Off så dumt :(
Håper for all del det ikke er xu! Unner ingen å gå igjennom det!
Sender deg en stor klem og håper spira sitter fort igjen <3

Appen <3

Takk <3
Håper ikke det er XU! Veldig kjedelig om de må kødde med høyre eggleder :(
Det var nødvendigvis ikke noe hinder for fruktbarheten, men det var vistt veldig smertefullt :/

Ord blir fattige i slike situasjoner som jeg ikke unner noen å oppleve, det må vere grusomt! :( Sender deg en stor klem!

Takk <3
Håper ikke det er XU! Veldig kjedelig om de må kødde med høyre eggleder :(
Det var nødvendigvis ikke noe hinder for fruktbarheten, men det var vistt veldig smertefullt :/
Jeg måtte fjerne høyre eggleder, ikke noe behagelig nei, :(
Krysser fingrene for deg, hvis du lurer på noe er d bare å sende en pm
:)

Appen <3

Jeg måtte fjerne høyre eggleder, ikke noe behagelig nei, :(
Krysser fingrene for deg, hvis du lurer på noe er d bare å sende en pm
:)

Appen <3

Tusen takk <3 Du skal ikke se bort fra en PM dersom det faktisk er XU..

Back
Topp