Blør??

Twilight

Forumet er livet
Igår kom det noe brun utflod, så ut som gammel blod, men idag kommer det frisk blod, på papiret og i Truse innlegget:( har ikke så veldig gode erfaringer med blod så håper egentlig å høre om andre som har erfart det og det gikk bra. Er så redd for at det ikke skal gå denne gangen også:/

Jeg har IKM idag og mensmurringer:(

Ja, har testet positiv :) håper det er en uskyldig blødning :/

Jeg blødde litt med førstemann i uke 10-11- da var det lite og gikk over etter et par dager
Med nummer 2 hadde jeg smøblødninger i uke 3, 7 og 9, men i uke 11 blødde jeg kraftig i over 2 uker.
Begge gangene i uke 10-11 fikk jeg ul for å sjekke at alt var fint - og det var det.
Men så tidlig i sv er det jo ganske vanlig med litt blødninger siden livmoren strekker seg og dermed sprekker noen små blodkar. Mensmurringer/smerter er jo også vanlig så tidlig i et sv.
Så det trenger ikke å bety at det er noe galt, kan også bety at kroppen din gjør seg klar ;)
Håper alt går bra :)

Håper virkelig det er en uskyldig blødning!! Vil gjerne ha deg inne her :-)

-tasting fra telefon-

Vil å være her;) har ingen smerter og det ligner ikke på mensblødning siden det kommer så lite, håper det er livmoren som er litt skjør av progesteronen jeg tar bare.

Huff, det er så fælt og blø! Men det tyder jo ikke på en SA foreløbig da. Ring legen og hør om du får henvisning?!

Vil å være her;) har ingen smerter og det ligner ikke på mensblødning siden det kommer så lite, håper det er livmoren som er litt skjør av progesteronen jeg tar bare.
Det kan jo godt hende ;-) Var fersk forsøk du hadde? Da er det vel ikke uvanlig å blø litt litt av progestreron støtten... Krysser fingrene!!!!

-tasting fra telefon-

Fersk forsøk ja og dette er min siste, fikk satt inn 2 egg denne gangen:) har stoppet nå, kommer ingenting. Satser og håper på at det var en rift eller no :)

Håper og tror det!! Dette skal gå bra :-)

-tasting fra telefon-

Begynt igjen:( kommer bare når jeg tørker meg da... Uff dette er for jævlig:(

Har dessverre ikke gode erfaringe selv m det, testet positivt forje lørdag, mistet på søndagen...:(

Kom det mye blødning som mensen eller var det litt og litt?

Først litt, så kom det litt mere dagen etterpå, men allikevel litt mindre enn mensen...:( hadde jeg ikke vist jeg var gravid så hadde jeg trodd jeg var heldig med mensen denne mnden, pga liten mengde, å jeg hadde reagert på hvor friskt blodet var...:/

Først litt, så kom det litt mere dagen etterpå, men allikevel litt mindre enn mensen...:( hadde jeg ikke vist jeg var gravid så hadde jeg trodd jeg var heldig med mensen denne mnden, pga liten mengde, å jeg hadde reagert på hvor friskt blodet var...:/
Hadde du noe smerter?

Hadde litt stikke smerter på lørdagen, men ikke vondt, men på en måte så skjønte jeg at noe ikke stemte...
Jeg viste at jeg var gravid, kjente det på kroppen!
Men når jeg kom ut på dagen på lørdagen, så fikk jeg litt stikkinger, så kom det bitte litt blod, så bare skjønte jeg at noe var rart, på søndagen blødde jeg litt mere, gubben maste på at jeg måtte holde meg i ro, men da sa jeg bare at det er ikke vits for da bare følte jeg på kroppen at det var over...
Litt mere svar enn selve spørsmålet...men jeg hadde ikke vondt :/
Men legen sa man kunne blø smått uten at det måtte bety at man hadde mistet, men eneste måten å vite det 110% sikkert er at du må til legen å ta blodprøver den ene dagen, så nye 2 dager etterpå for å sjekke om HCG nivået har økt el sunket...for graviditetstesten kan vise positivt en stund etter man har mistet...

Sniker litt. Ettersom du bruker progesteron støtte er det ikke uvanlig at man kan få litt sånne små blødninger som du har. Slimhinnene blir ekstremt skjør og blør lett. Jeg hadde det sånn helt til jeg sluttet med progesteron støtten

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tenkte jeg skal til lege imorgen og få testet hcg og på torsdag. Har ikke på følelsen at jeg har mistet, tidligere når jeg gjorde det kom det blod 2-3 dgr litt mindre enn mens, men denne gangen er det bare noen dråper innimellom.

Cb digital viste 1-2 uker når viser den 3-4 uker?

Er nå 4 uker i morgen :)

Sniker litt. Ettersom du bruker progesteron støtte er det ikke uvanlig at man kan få litt sånne små blødninger som du har. Slimhinnene blir ekstremt skjør og blør lett. Jeg hadde det sånn helt til jeg sluttet med progesteron støtten

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk, ble litt beroliga av det:) husker ikke om jegbhar lest om det på anvisningen :)

Back
Topp