Blør....

BabyGrogu

Elsker forumet
Nesten som mensen.... Men jeg har ikke gitt opp altså! Har lest blødningstråden på generell,og jeg har sett nok på div programmer at jeg vet at man kan blø i svangerskapet.. Reiser til legen i morra og tar en hcg-blodprøve,og så tar jeg en ny blodprøve på kontrollen jeg skal på,på mandag. Det blir en lang helg og en lang dag på jobb på mandag.... Men det MÅ jo gå bra... Det må...
Min kjære har trøsta meg veldig,og han håper at alt er greit. Så han er der for meg,selvom det ikke er hans barn...

Krysser fingrene for deg!

Jeg har blødd i begge mine svangerskap, og har to unger likevel,

Huff! Skjønner du engster deg, jeg blødde ganske mye i uke 7 med førstemann! Lykke til, krysser alt jg har!!

Usja! Håper det bare er en uskyldig blødning!
*krysser*

Krysser fingrene for deg!!

-tasting fra telefon-

Hvordan går det?

Haddebei vennine som blødde som ei sil i alle sine 3 svangerskap , men det gikk kjemle bra alle 3 gangene :D

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Blør litt enda,men jeg håper i det lengste at det ikke er noe galt! Har ikke vondt,og jeg var hos legen og tok blodprøver i dag. Skal inn på nytt på mandag. Den timen satte jeg opp forrige uke for jeg ville ha tidlig svangerskapskontroll... Så det var jo litt flaks...
Håper at spiren/e fremdeles er der♡ Blir en lang helg og en lang dag på jobb på mandag... Sekundet klokka slår ett,så reiserjeg fra jobb!

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Det skal klinikken ha,de bryr seg virkelig om de som kommer inn.. Ringte og fortalte om blødninga,og det tok ikke lange tida før hun som eier klinikken sendte meg en mail og sa at hun tenkte på meg og krysset fingrene for meg ♡

Absolutt ikke. "festeblødning" er i så fall snakk om en liiiten blødning som som navnet tilsier finner sted når egget fester seg. Altså ca en uke etter EL, en uke før positiv test/ikm. Ikke etter positiv test, da er egget forlengst festet.

Og en festeblødning er bare en liten blødning. Denne varte i 2 1/2 dag. Vet ikke om jeg skal karakterisere det som lite eller mye,men jeg har måttet ha bind,men har holdt lenge med ett bind(blå libresse) pr dag.... Er spent så det holder på resultatet av fredagens og morgendagens blodprøve.... Jeg har sammenlignet denne blødningen med en vanlig mensblødning,og det virker som det kommer fra litt lengre nede enn når jeg har mensen....

Hvordan går det?

Back
Topp