Blør :(

Håper det går bra! Må være grusomt:/ lykke til!

Håper alt står bra til ! Ikke moro.. jeg blødde selv uke 4 ofte 9, men har ett vanlig svangerskap. Legen sa at alt jeg opplevde var positivt forhold til blødning. Krysser alt for deg !!!!

Krysser alt jeg har for deg! Ikke lenge til nå! Venter på gode nyheter! Trøsteklem*

Tenker på dere!!!

Krysser alt som kan krysses. du bør jo ha fått noen svar nå.. tenker på dere

åssen har det gått?? håper virkelig på gode nyheter.....

o_O Er du/ dere oki??? Tenkt mye på dere!

åååååh, så BRA. Kan ikke se for meg den følelsen du har hat ti dag asså.

VIL SENDE DEG EN KJEMPE KLEM!!! Åsså krysser vi alt vi har forat blødningene minsker, åsså får du være flink jente å ruge så godt du kan, å høre på hva gyn har sagt ;)

åååååh, så BRA. Kan ikke se for meg den følelsen du har hat ti dag asså.

VIL SENDE DEG EN KJEMPE KLEM!!! Åsså krysser vi alt vi har forat blødningene minsker, åsså får du være flink jente å ruge så godt du kan, å høre på hva gyn har sagt ;)

Takk, :).. Ja er helt ødelagt psykisk, både jeg og mannen i dag. Føler meg helt knekt og utslitt. Håper at jeg får en god søvn i natt, så jeg får igjen litt energi.

Jeg skal ruge så godt jeg kan, tuuuusen takk for kjempeklemmen. *varmer godt det nå*

Takk, :).. Ja er helt ødelagt psykisk, både jeg og mannen i dag. Føler meg helt knekt og utslitt. Håper at jeg får en god søvn i natt, så jeg får igjen litt energi.

Jeg skal ruge så godt jeg kan, tuuuusen takk for kjempeklemmen. *varmer godt det nå*

Forstår jeg veldig godt. Ta deg en deilig kopp te/kakao, å et fotbad eller noe, så sover du sikkert godt i natt :D

Så godt at det ikke var en SA da! Men for en berg og dalbane.. Håper du får til å slappe av og at spiren holder seg fast! Tenker fortsatt på deg!!

Ååå så godt at det gikk bra. Ja nå får du bare holde senga, og passe godt på deg sjøl og den lille:)

åååå hurra :angel8 for en følelse det må ha vært.. krysser at alt går bra nå, må du bare ta det med ro og ruge godt :)
sender en od klem til deg, og håper du får en god natts søvn :)

Åh, så fantastisk! Nå må du bare ta vare på deg og den lille i tiden fremover!!

Takk. :D
Har sovet godt, og føler meg mye bedre i hode og kropp allerede. Ble vekket av et par dult i magen, det var en hyggelig start på dagen. :)

I dag er vi invitert på middag til min beste veninne, så det blir en rolig og fin dag. :)

Back
Topp