Blør

Ånei . Men ikke gi opp håpet riktig enda!!! Mange som blør tidlig i svangerskapet eller mister en tvilling.... Blør du like mye enda eller??

*trøsteklem*

Neeeei :-( Uff håper det går bra...og hvis ikke så er det så tidlig at du helt sikkert kan bli gravid igjen allerede på neste forsøk...men utrolig kjipt uansett da så håper virkelig det har gått bra!

Så trist at du blør :( Meen det er ikke sikkert at du mister. Sjekk det til legen. Be de ta blodprøver av hcg.
Jeg fikk skikkelig blødning i uke 9, men var gravid.(Kan være at jeg hadde gått med tvillinger)

Lykke til!

Veldig spent på hva som skjer med deg..?? Blør du fortsatt? Mye? 

Jeg ville ikke bekymra meg så mye, selv om jeg forstår veldig godt at du gjør det. Jeg blødde hver mnd de 3 første mnd. Så tenk hvordan jeg hadde det da:p tok lang tid før jeg forstod at jeg var gravid med førstemann. Håper virkelig alt har gått bra. Vi krysser alle fingrene for deg.

...neeei.....uff....håper håper håååper at dette ikke betyr det du tror... :-(

Kallenavn ikke valgt skrev:
Jeg ville ikke bekymra meg så mye, selv om jeg forstår veldig godt at du gjør det. Jeg blødde hver mnd de 3 første mnd. Så tenk hvordan jeg hadde det da:p tok lang tid før jeg forstod at jeg var gravid med førstemann. Håper virkelig alt har gått bra. Vi krysser alle fingrene for deg.

Men hvis hun i tillegg har smerter kan det dessverre være begynnelsen på SA så skjønner godt hun bekymrer seg. Men håper virkelig det er en uskyldig blødning...

Har blødd endel men mindre enn vanlig mens og kommer mest når jeg er på do...er lysere enn vanlig.. har ikke blødd på noen timer nå så håper det stopper nå.. Hadde syke smerter i ryggen, men bare litt sår i magen... er kvalm idag så krysser! Tar en test til uka og ser hva den sier så får jegheller stikke å ta blodprøve.

Må du vente såå lenge før du vet?? Føler virkelig med deg :-S

Men så lenge man ikke blør rikelig rødt så tror ikke jeg du har mistet...og kvalmen er jo et godt tegn :-D

Krysser fingrene for deg!!

Håpe "ventetiden" til du får svar går fort! Også håper jeg selvsagt det beste for deg!

Back
Topp