Blør pittelitt

januarbebis

Glad i forumet
Rosafarget slim på papiret inatt når jeg var på do og bittelitt nå idag,blir jo livredd og så nervøs[&o]

Men ser jo at det er flere som har opplevd det og at det kan være "normalt" så får vell krysse fingra og håpe det bare er spira som klorer seg ekstra godt fast[:D]

ORIGINAL: januarbebis

Rosafarget slim på papiret inatt når jeg var på do og bittelitt nå idag,blir jo livredd og så nervøs[&o]

Men ser jo at det er flere som har opplevd det og at det kan være "normalt" så får vell krysse fingra og håpe det bare er spira som klorer seg ekstra godt fast[:D]
Jeg skjønner deg godt.. Jeg slapper ikke av enda etter gode nyheter hos legevakten i går.. Men det var blod da jeg tørket meg da.. Ikke bare litt slim.. Dette går så bra så.. Ikke bekymre deg unødvendig vennen..

Blør det nå, eller er det bare det ene som kom?

Tror ikke det er noe å bekymre seg for!!
Veeldig mange som har en eller annen form for blødning i løpet av svangerskapet. Det er mange ting som skal vokse og gro inni deg!!
Bare prøv å slapp av!!

Var litt inatt og enda mindre idag,så håper det holder med det,kun lyserosa slim og ikke noe ondt.
Prøver å slappe av men det klart man tenker på det og er vell redd for spira uannsett om man blør eller ikke[:)]

Krysser fingra for oss alle[;)]

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Husk at den skal grave seg godt ned for å vokse seg stor og sterk [:)]

Ja det er det jeg også "trøster" meg med..

*krysser fingrene*

Skjønner veldig godt at det ikke er så lett å slappe av..
Men det høres ut som om dette skal gå bra..
Krysser fingra for deg!!!

Back
Topp