Blør :( *Oppdatert*

Maisi

Blir kjent med forumet
Våknet i natt av noe som kjentes som litt sterkere murring enn det jeg har hatt til nå og oppdaget i dag tidlig at jeg har blødd litt, (rosa/rødt på papiret) Fikk legetime senere i dag. Kryss fingrene for oss!

Oppdatering:
Da har jeg vært hos legen, fikk GU og tok blodprøve som skal gjentas om to dager. Foreløpig sa hun at alt så bra ut og som det skulle, og ikke noe å bekymre seg for :D
Også mente hun på at jeg var mellom 7-8 uker på vei istedet for 6 som jeg har trodd selv :)

Tusen takk for alle fingre som ble krysset, det hjalp :)

Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning, og at spiren klorer seg fast!
Lykke til senere i dag *klem*

Håper det ikke er noe.
Krysser fingrene for deg,og lykke til.

Vi venter her på deg

Takk for det! :)
Leser at blødning ikke nødvendigvis = SA, så jeg prøver å ikke være livredd, men det er jammen ikke lett :(

Krysser fingrene for at det bare er en liten uskyldig og ufarlig blødning.

Jeg blødde jevnlig og MYE i forrige svangerskap og har idag en frisk gutt på 2 år. Slapp av, går nok bra :)

Håper det er en uskyldig blødning, som kan være helt normalt i svangerskapet. Og at murringene bare er spiren som klorer seg ekstra godt fast! Krysses det som krysses kan! Lykke til i dag, og hold oss oppdatert =)

Masse lykke til i dag!! Krysser for at alt står bra til med spiren din :)

Krysser fingrene for deg og håper dette bare er en uskyldig blødning og spiren har det bra. Jeg har selv hatt store blødninger, i forrige uke, og legen var ikke veldig optimistisk. Men spiren klorer seg fast den og har det bra :). Lykke til!

Lykke til og håper alt er som det skal :) skjønner det er vondt å være redd, hold oss oppdatert <3

Krysser alt jeg har for at det skal gå bra!! Lykke til hos legen :)

håper det er bare en uskyldig blødning! lykke til hos legen!

O skrev:
Krysser fingrene for at det bare er en liten uskyldig og ufarlig blødning.

Oppdatert i første post :)

Så godt å høre! Da håper vi det forsetter slik=)

så bra! håper neste blodprøve også viser positivt svar!

Back
Topp