Blør man alltid mye ved SA?

Sofius

Forelsket i forumet
Ja hva er greia? Blir man alltid mye?

Jeg har blødd litt siden fredag. Tatt seg litt opp i dag men fortsatt lite! Fortsatt bare på papiret og ingenting i bind. Ingen smerter.

Har hatt sex hver dag siden søndag. Og på dagen før blødninga starta i utgangspunktet. Kan det være det?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Slimhinnenne skal jo være ganske sårbare, så det kan jo være det. Jeg blødde såpass mye att jeg trodde jeg hadde mensen rett før jeg fant ut at jeg er gravid, uten at det var noe galt. Finnes nok ingen fasit på noe..

Det kan det absolutt være! Ikke for å være kjip, men hva med å ikke ha sex på noen dager for å se om det er en forskjell.... :)

Jeg har SMÅblødd 1 uke. Er forsatt gravid. Har heldigvis stoppet nå.
Hadde SA i juni. Var aldri i tvil om at det var sa

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Det kan det absolutt være! Ikke for å være kjip, men hva med å ikke ha sex på noen dager for å se om det er en forskjell.... :)

Ja tror vi må det:-p har tenkt det skden blødninga starta men selvfølgelig da en har mest lyst:p

Tro du blør myyyye ved SA. Men jeg har hatt Ma før og da blødde jeg bare bittelitt. Så vidt det var noe. :S men satser på at alt er bra!! Sikkert bare pgr av sex og ømfintlighet der nede.

Hvis du tenker at det kan være en sammenheng ville jeg absolutt avstått fra sex. Jeg får lette blødninger (blodspor) etter samleie, men jeg vet hvor de kommer fra (mellomkjøttet/skjedeåpning), så er overhodet ikke bekymret for mine blodspor. Men hadde jeg vært usikker på hvor de kom fra ville jeg avstått fra samleie! :)

Ja tror vi må det:-p har tenkt det skden blødninga starta men selvfølgelig da en har mest lyst:p

I know the feeling!! :P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Når jeg hadde en sa så begynte det i det små,bare litt brunt/rødt på papiret. Men det tok seg opp etter ett døgn å ble bare mer og mer. Startet på en lørdag, å på mandag kom 'alt' og smertene.

Kan jo være at du har en rift en plass som blør, og at ved sex så får det aldri ro til å gro ?
Lykke til på ul i dag forresten ♡

Har ikkje hatt SA sjølv, men rykte seier at da blør du "mensen" mengder. Mange blør også litt etter sex da slimhinnene er meir skjøre no. Er mykje som skjer nedi der for tiden, og underlivet ditt brukar 9 mnd på å klargjera seg til fødsel.

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

da jeg mistet i uke 6 blødde jeg bare en gang i bind.brukte flere dager men var mest når jeg tørket meg.litt mer smerter enn de vanlige murringene.andre gang mistet jeg 4+5 og da var jeg ferdig på 2-3 dager.ingen klumper eller noe.men mer slim ol..men hadde ikke sterke tester heller før de begynte å bli svakere eller stå på stedet hvil

Hei! Hatt sa for nesten 4 uker siden og jeg blødde veldig mye, så er man så uheldig i miste så er man ikke i tvil når det er en sa. Har aldri hatt ma så det vet jeg ingen ting om.

Mine 2 første SAer var i uke 5, og da blødde jeg ca. samme som vanlig mensn.
Siste var i uke 12, og da blødde jeg MYE!!! Det fossa ut i perioder..! :confused:
Så det kommer kanskje ann på hvor langt man er kommet i svangerskapet?

Back
Topp