Blør igjen

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Hei jenter

Etter en lang dag i går (vi var i bryllup) kom hjem sendt (langt etter jeg faktisk skulle være, jeg var sliten etter 3 timer)

Mitt på natten i natt bråvåktnet jeg av at jeg kjente at jeg begynte å blø igjen....
Jeg har ringt legevakten og fikk beskjed om å slappe av i dag og ringe min lege i morgen, slik at jeg kan få tatt UL på en fast basis hvis disse blødninger skulle fortsette å komme slik...

Jeg er ikke like stresset som sist gang, da det er akkurat det samme som skjedde sist gang og det har stoppet å blø, og jeg er 99% sikker på at jeg ikke er fra livmoren.

Slitsomt vis jeg skal fortsette å blø i tid og utid når jeg er/blir sliten....


Er det noen av dere som har noe lignende? Det hele begynner med mørk utflod, også kommer det plutselig en mengde tyntflytende blod (så mye at det renner ut en mengde) også følger det litt kynnere og litt stikking oppi skjeden:shifty:
 
Last edited:
Ingen erfaring, men høres ikke så greit ut. Lykke til i morgen. Greier du å hvile deg?
 
Ingen erfaring, men høres ikke så greit ut. Lykke til i morgen. Greier du å hvile deg?

Jeg skal trappe opp på legekontoret i morgen å få akutt time. Ellers så har jeg ligget på sofaen hele dagen i dag, og sett serier og lest på forumet :) formen og alt er OK :) har også sluttet å blø xsmile9

Men hadde vært greit å fått vite at alt er OK før vi reiser til syden på onsdag :eek:
 
Jeg skal trappe opp på legekontoret i morgen å få akutt time. Ellers så har jeg ligget på sofaen hele dagen i dag, og sett serier og lest på forumet :) formen og alt er OK :) har også sluttet å blø xsmile9

Men hadde vært greit å fått vite at alt er OK før vi reiser til syden på onsdag :eek:

Hvordan gikk det i dag? [emoji4]
 
Hvordan gikk det i dag? [emoji4]

Jeg var til legen i dag, fikk tatt blodprøver (pga blodplater, hadde idiopatisk trybocytopeni som barn) og eller gjorde hun ikke noe mere....hun var vikar, og var egentlig lite fornøyd med at jeg ikke ble sendt til UL...MEN heldigvis så skal jeg på privat UL i morgen (tirsdag) så da får jeg sjekket :) jeg tror jeg også kjenner babyen sparker, men det er veldig svakt...men jeg mener det er den lille jeg kjenner innimellom :) så det er et godt tegn tenker jeg :smug:
 
Så fint at du skal det i dag da. :) og alt er sikkert i
orden, men enig med deg at man helst vil se det også [emoji7]
 
Lykke til i dag, håper de finner årsaken til blødningene dine. :)

Takk:) tror ikke de finner noen årsak :confused: men så lenge den lille har det bra, og blødningene ikke er fra livmor og jeg ikke blør lengre så tenker jeg at det er greit nokk svar :rolleyes:
 
Jeg har hatt blødninger fra uke 10-nå, to dager uten nå så håper [emoji56] er uke 15/16 nå. De fleste dager var d brunt, men 3 ganger friskt. Hos meg samsvarte det ikke med å være sliten eller aktivitet, d bare kom og fortsatte. Var på sykehuset sist torsdag etter å endelig fått henvisning gjennom. Alt så bra ut og fant ingen årsak. Håper at jeg slipper noe mer og at resten av svangerskapet går knirkefritt [emoji56] Håper alt fremdeles er bra i magen din også!
 
Back
Topp