Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ikke blødd noe mer, men dumme, dumme meg tok jo en ny test når jeg kom hjem fra jobb. Den er positiv, men endel svakere enn de forrige jeg har tatt (men er kvalm av og på igjennom hele dagen og har ømme bryster)
Ser frem til tirsdag for å få bekreftet eller avkreftet at jeg er gravid eller ikke.
Skal prøve å fokusere på andre ting, prøve å ikke å tenke så mye på om jeg er gravid eller om det har gått galt. Så kommer nok ikke til å være super aktiv her inne frem til da.. må bare ha litt ting på avstand kjenner jeg.. i tilfelle det har gått galt så vil jeg ikke bli enda mer engasjert nå hvis noen skjønner.
Jeg håper alt er bra med spiren og hvis du trenger en pause for å kloble av så gjør du det. Men kom tilbake å oppdater oss når du vet.
men jeg har troen på at alt er bra med den lille.
Masse klemmer til deg <3
Blood againg.. Mørkerødt blod, ser ut som at det er endel og det lå en slags "klump" i do.. Såe, ja er helt forberedt på at legen sier at jeg ikke er gravid lenger på tirsdag. Har ikke vondt i magen