Blør IGJEN!!!

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Ja nå blør jeg igjen.. Ingen magesmerter enda.

Begge de to siste gangene (mandag og i dag) har det kommet etter en særdeles humpete busstur. Kan det ha noen sammenheng?? Sku vel egentlig ikke det heller.

Jaja, nok ei seinvakt m redsel for at det skal gå til skogen med spiren.

Uff, er ikke så greit når det skjer. Man vet jo aldri, men krysser fingre og tær for at det skal gå bra. :)

Håper det beste ♡ kan ikke trøste deg med mine historier desverre :-(
Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Takk jenter, begynner egentlig å bli lei denne "berg og dalbanen".. alt fint endag, så blør jeg, så er alt fint også blør jeg.. sånn går no dagan.
Enten eller er en ting jeg er veldig for kjenner jeg...

Får bare vente og se.. det som skjer det skjer og det er ingenting noen får gjort uansett. Men skal i allefall ikke glede meg over noe før jeg er trygg på at ting går bra.

Ikke nøl med å kontakte sykehuset ! Jeg mistet jenta mi :'(

Hvem kontakter man egentlig på sykehuset? føden? akutten? legevakta? gyn?
Gyn. Be om å komme inn å få sjekket det. De sa per tlf at det ikke var farlig, og jeg mistet jo :(

Vet ikke hvor du bor og hvilket sykehus du hører til, men siden du ikke er lengre på vei tror jeg nok det ikke har noen hensikt å ringe føden/gyn. direkte. Prøv å ta en tlf til legevakta først og hør om du kan komme dit, så kan de kanskje få til å avtale at du får en sjekk imorgen på dagtid på sykehuset eller lignende:)
Håper det ordner seg!:)

Uff så plagsomt og bekymringsfullt det er med disse blødningene. krysser fingrene for deg og spiren <3

Nå blør jeg ikke lenger..

Jobber vegg i vegg med gyn avd og har arbeidshelg i helga (er ikke sykepleier eller hjelpepleier selv). Så hvis det begynner igjen skal jeg se om jeg ser noen kjente på jobb og høre med de.

Oppdaget nok engang blod når jeg kom på jobb så gikk inn til gyn. Snakka med ei som gikk av vakt og hun sa jeg bare skulle ta kontakt med dagvakta hvis det kom mer. Så sjekka de det sikkert.

Det ser nå ut som at det stopper igjen, så skjønner meg ikke helt på det her. Det er heller ikke enorme mengdene det er snakk om (det virker nok mer enn det er).

Men nå vet jeg iallefall at jeg kan stikke bort til de for å i det minste bli beroliget og snakke med noen som kan.

Uff, masse god bedring og krysser fingrene for deg <3

Oppdaget nok engang blod når jeg kom på jobb så gikk inn til gyn. Snakka med ei som gikk av vakt og hun sa jeg bare skulle ta kontakt med dagvakta hvis det kom mer. Så sjekka de det sikkert.

Det ser nå ut som at det stopper igjen, så skjønner meg ikke helt på det her. Det er heller ikke enorme mengdene det er snakk om (det virker nok mer enn det er).

Men nå vet jeg iallefall at jeg kan stikke bort til de for å i det minste bli beroliget og snakke med noen som kan.
Så bra at du kan komme om det er noe:) satser på at dette går bra!:)

Så bra at det har roet seg:)
Jeg går god oppfølging pga blødninger, også fått beskjed om å ikke løfte tungt og avstå fra sex.
Har du vært hos lege tidligere pga det?

Jeg har vært gravid to ganger før og aldri blødd nei.
Skal til fastlege tirsdag for første kontroll (er 5+6 i dag).

Back
Topp