Blør igjen...

hormondyret

Flørter med forumet
Begynte sent i går kveld å blø. Bare sånn mensen mengde, og har ikke vondt. Men jeg tar ingen sjangser så skal til legen 14.15.
Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra emoticon

Huff da.. Ikke noe kjekt.
Håper det går godt.
Tenker på deg og krysser fingrene ekstra for at alt er i orden.
Lykke til hos legen.
Klem :-)

Tusen takk :)

Har i det minste en liten trøst i å tenke på at mine to bestevenninner begge har blødd i svangerskapet, og mye mer enn meg, og har friske barn i dag :)
Er bare redd for at dette er tegn på abort.Har heldigvis en fantastisk god støtte i samboern min som skal være med meg til legen <3

Uff, det er ikke noe artig! Opplevde det samme selv, 1 døgn med menslignendeblødninger uten smerter.. Men fikk se et bankende hjerte på ultralyd i går! Masse lykke til!

Godt å høre Littelent
Jeg er bare 6 uker på vei, kan man se hjertet så tidlig?

Masse lykke til! *krysser fingrene for deg og håper alt er ok* 

hormondyret skrev:
Godt å høre Littelent
Jeg er bare 6 uker på vei, kan man se hjertet så tidlig?

Hjertet har begynt å slå, tror de kan se det også, men det er vanskeligere jo tidligere det er. De kan uansett se at alt ellers ser greit ut, størrelse osv. Lykke til!

Jeg hadde også en blødning som varte i en dag, men har sett et bankende hjerte slå i ettertid. Skjønner veldig godt bekymringen din, men krysser fingrene for at det har gått bra! Lykke til hos legen!

Masse lykke til snuppa.
Er vedkommende som tar ul flink med apparatet så kan hjertet ses i uke 6.
Da jeg gikkk gravid i 07 med datteren miin blødde jeg rundt uke 6  og fikk innvendig ul fordi jeg trengte å vite. Der så vi hjertet banke, var ikke lenger på vei. Så bare en strek  på noen mm som forsvant av og på skjermen men det var hjertet sa gyn.
Han var veldig flink da.. Men har vært borti gynekologer som har tatt ul på noen som var 7+5 og somm ikke så noe, sa at vedkommende ikke var gravid. Hun nektet å tro det og gikk tiil en annen gyn som fant fosteret med en gang med bankende hjerte.

Håper blødningen gir seg, ta det med ro og prøv å ikke stresse sp krysser jeg fingrene for deg og spiren.

Masse lykke til! Krysser fingrene

Tenker på deg og håper du har fått gode nyheter!!!

Legen mente det va for tidlig å se noe på ul, så jeg skal ta blodprøve i morgen og på mandag for å se om hcg nivået stiger. Inntil da er det bare å håpe at det er "vanlige" blødninger og at alt kommer til å gå fint
Blør litt hele tiden men er fortsatt mer mensen lignende, og har ikke smerter bortsett fra di som kommer av en god del overskudd av luft ;)

Ok, da håper jeg (for din del) at helgen går kjempefort og at mandagen kommer med gode nyheter!
God helg!

Får ikke svar på prøvene før i slutten av neste uke. Så kommer til å være litt små nervøs fram til da.
Men så lenge jeg ikke har vondt prøver jeg å være positiv

God helg til alle!

Back
Topp