Blør, hva gjør jeg nå?

Tutta_86

Glad i forumet
Var nettopp på do. Var en liten runding med blod i truseinnlegget. Nesten ingenting på papiret da jeg tørket meg. Hva burde jeg gjøre nå??

Det er dessverre ikke så mye man kan gjøre. Men det er jo naturlig å bli bekymret og da ville jeg har kontaktet fastlegen og bedt om å få målt hcg over noen dager for å se om det er en stigning. Kan være mange grunner til en blødning og det trenger ikke nødvendigvis være farlig. De gangene jeg har blødd i svangerskap har jeg kontaktet legen min.

Ja, ikke blødd noe mer enda. Så får se om det bare var den ene gangen eller om det kommer noe mer. Men må vel kanskje ringe legen uansett om det gir seg eller ikke.

Kjæresten ringte sykehuset. Og de sa at så lite som jeg hadde blødd så var det ikke farlig. Så får man krysse fingrene for at det ikke blir noe mer.

Jeg har fått beskjed om at man alltid skal kontakte legen ved blødninger - kan være greit å få målt hcg så du får bekreftet at alt går riktige veien :)

• Liker
Reactions: Mae
Ja, jeg skal ta å ringe legen i morgen. Har ikke kommet noe mer men har forsatt litt vondt nå.

Ja, jeg skal ta å ringe legen i morgen. Har ikke kommet noe mer men har forsatt litt vondt nå.

Så lenge der ikke kommer mer blod, er det ingen grunn til bekymring :D noen blør også deler eller hele svangerskapet! Hvis det er litt trøstende, samtidig skal man ta det alvorlig og høre med fagfolk :)

Så lenge der ikke kommer mer blod, er det ingen grunn til bekymring :D noen blør også deler eller hele svangerskapet! Hvis det er litt trøstende, samtidig skal man ta det alvorlig og høre med fagfolk :)

Har bare kommet litt lyserosa utflod en gang etter det. Ingenting mer eller på papiret. Men ikke noe mer ferskt blod. Så får bare dra til legen i morgen.

Begynte å blø mer i natt samt smerter. Og forsetter nå også uten smerter. Så da er det bare å komme seg til legen. Nå har jeg mistet alt håp for at dette går bra.

Begynte å blø mer i natt samt smerter. Og forsetter nå også uten smerter. Så da er det bare å komme seg til legen. Nå har jeg mistet alt håp for at dette går bra.

Å nei :( Sender deg mange varme tanker og lykkeønsker! Håper du får positive tilbakemeldinger nå. Er så fælt å gå sånn i uvissheten. <3

Huff, føler med deg!

Ikke gøy :( Krysser fingrene for at det går bra, lykke til <3

Back
Topp