Blør fortsatt

Sniker fra april. ;)

Jeg blødde fra uke 6-11 dette svangerskapet, og på nytt i uke 13. Er nå 40+1 og lillegutt har det bare bra. ;)

Fikk vite i uke 13 at morkaka lå delvis foran mormunnen, og det medførte blødninger. Den flytta seg og blødningene ga seg. :)

Lykke til!

Veldig urettferdig om det skulle gå galt etter du gar sett et bankende hjerte! :( krysser for at dette gir seg snart.

Tusen takk for støtten, alle sammen! Dere er gode :Heartpink Jeg blødde en del i går, men ikke så mye at jeg måtte skifte bind. Hadde også menssmerter på vanlig smertenivå. Vanskelig å vite om jeg har mistet eller ikke, men har fortsatt vondt i puppene (som er mitt eneste symptom).

Sniker fra april. ;)

Jeg blødde fra uke 6-11 dette svangerskapet, og på nytt i uke 13. Er nå 40+1 og lillegutt har det bare bra. ;)

Fikk vite i uke 13 at morkaka lå delvis foran mormunnen, og det medførte blødninger. Den flytta seg og blødningene ga seg. :)

Lykke til!

Okei. Godt å vite at håpet kanskje ikke er helt ute. Men hadde du smerter i magen, eller var det bare blødning uten smerte?

Okei. Godt å vite at håpet kanskje ikke er helt ute. Men hadde du smerter i magen, eller var det bare blødning uten smerte?
Hadde mensmurringer som kom og gikk. Noe som er normalt når livmoren utvider seg, men det gjorde at jeg var ekstra bekymret.

Back
Topp