Blør fortsatt

Mirasi

Forelsket i forumet
Ååå.. Må bare få dette ut! Blødningen min gir seg ikke. Blødd litt hver dag i tre uker. I dag var jeg bekymret for at truseinnlegget ikke skulle holde, men det gikk bra. Jeg tør ikke være i aktivitet lenger. Legger meg på sofaen så fort jeg kommer hjem fra jobb. Bekymret for at arbeidet kan påvirke noe også. Jeg har en jobb der jeg går og står mye. Nå føles det veldig lenge å vente to uker på ul.

Noen gode råd? :')

Har du prøvd å ringe å få fremmet ultralyd timen? Ikke noe særlig å gå slik:-/

Vurderer å ringe i morra og høre, ja. Spørsmålet er om de kan se noe mer nå. Var der i forrige uke og jeg blir kanskje enda mer bekymret om jeg ikke får sett noe mer.

Ta kontakt med fastlegen din før råd og veiledning, og be legen ordne sykemelding til deg så du kan slappe av hjemme!

Ta kontakt med fastlegen din før råd og veiledning, og be legen ordne sykemelding til deg så du kan slappe av hjemme!

Takk for råd :-) Sist jeg var der sa han at man ikke lenger ga sykmelding for blødning tidlig i svangerskapet. Men jeg kan jo alltids høre igjen.

Bare hyggelig :) da kan du vinkle det slik neste gang til han og si at blødningene gjør deg bekymret, lite søvn, fungerer ikke på jobb og hjemme. Pluss at du er sliten, trøtt og dårlig osv ;) Og at du trenger en liten pause for å komme deg litt på beina igjen. Jeg jobber på et legekontor, og jeg vet at det skal finnes en løsning og det legenes jobb å tilrettelegge det for deg! Lykke til videre, håper blødningene gir seg snart <3

Ååå.. Må bare få dette ut! Blødningen min gir seg ikke. Blødd litt hver dag i tre uker. I dag var jeg bekymret for at truseinnlegget ikke skulle holde, men det gikk bra. Jeg tør ikke være i aktivitet lenger. Legger meg på sofaen så fort jeg kommer hjem fra jobb. Bekymret for at arbeidet kan påvirke noe også. Jeg har en jobb der jeg går og står mye. Nå føles det veldig lenge å vente to uker på ul.

Noen gode råd? :')
Skjønner godt bekymringen din!
Er det ca 1 uke siden du tok ultralyd nå?
Jeg hadde kanskje målt HCG med et par dagers mellomrom for å korte inn ventetiden evt flyttet ultralyden 1 uke tidligere :)
Bare sånn for å roe nervene.

Off så kjipt :( jeg tok magnesium da jeg blødde (sniker fra september) og det ga seg! Da mamma ble operert i Hamburg i svangerskapet (de gjør ikke det i Norge) så fikk hun store doser magnesium for å forhindre abort og blødning. Det er jo reseptfritt på apoteket så er verdt å prøve! Håper det gir seg :)

Tusen takk for råd og tips :Heartpink

Jeg skal teste ut magnesium og hvis jeg fortsetter å kjenne på bekymringene, tar jeg kontakt med legen.

Dere er supre. Tusen takk! :-*

Skjønner godt bekymringen din!
Er det ca 1 uke siden du tok ultralyd nå?
Jeg hadde kanskje målt HCG med et par dagers mellomrom for å korte inn ventetiden evt flyttet ultralyden 1 uke tidligere :)
Bare sånn for å roe nervene.

Ja, det var cirka en uke siden. Jeg har ringt på gyn, men de var veldig opptatt så skulle ringe meg opp igjen. Jeg har blødd litt mer i dag. Fått litt slim i blodet også. Dette er litt skummelt.

Ja, det var cirka en uke siden. Jeg har ringt på gyn, men de var veldig opptatt så skulle ringe meg opp igjen. Jeg har blødd litt mer i dag. Fått litt slim i blodet også. Dette er litt skummelt.
:Heartbigred

Oppdatering:
Jeg har vært hos gyn i dag. Vi så et embryo med bankende hjerte, men legen var enda ikke helt positiv. Blødningen min kommer fra graviditeten. Jeg ble bedt om å holde meg i ro og unngå sex og bading. I kveld har jeg smerter i mage og rygg, omtrent som menssmerter og jeg blør litt mer igjen. Det ser ikke ut til at dette går veien for meg.

Oppdatering:
Jeg har vært hos gyn i dag. Vi så et embryo med bankende hjerte, men legen var enda ikke helt positiv. Blødningen min kommer fra graviditeten. Jeg ble bedt om å holde meg i ro og unngå sex og bading. I kveld har jeg smerter i mage og rygg, omtrent som menssmerter og jeg blør litt mer igjen. Det ser ikke ut til at dette går veien for meg.
Klem til deg <3 håper det går bra.

Oppdatering:
Uff.. Krysser fingrene for deg. Klem

Klem til deg. Krysser fingrene for deg ❤️

Krysser alt jeg har og håper dette ender bra ❤️ Hadde selv masse blødninger i 3 og 4 svangerskap (styrtblødninger til tider). Jeg fikk også beskjed om at dette ikke så bra ut, men det er to friske barn på 1 og 3 år nå.

Sender deg en stoooooooor klem å krysser fingrene for at alt går bra :Heartpink

Back
Topp