Blør etter sex

merenyvo

Glad i forumet
Livredd her eg sitte... hadde sex ista.. første gang siden eg fant ud eg va gravid. .. så når eg va på do nå va d masse blod på papiret... friskt blod... någen så har opplevd dette?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Blodårene i skjeden er nok berre ekstra skjøre no når du er gravid :) har skjedd her også. Står mykje om dette på nettet, trur ikkje du treng å beskymre deg, er vanlig :) men skulle det no vedvare så bør du jo sjekke det :)

Førstegangs - Desemberbaby <3

Okei satse på at d va bare nå. . Fortsette d i mårå får eg sjekka det... isje så lett når eg e på ferie..

Det er nok ikke noe alvorlig, som pittelille-90 sier. Husk å pust, dette ordner seg :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Så lenge det stopper etter noen timee er det ikke farlig ;) har små/mellomstore blødninger etter sex så jeg ungår d. (Ikke hae jeg sexlyst heller) :p

Nei sa d akkurat te maen.. null sex på deg mer :)

Haha, stakkars menn! Når du skrev "blør etter sex" trodde jeg du mente at du var helt ekstremt sugen etter å ha sex :laughing002

Prøvde å ringa legekontoret her me e på ferie.. hørtes ut som så lenge eg isje hadde vondt eller blødde mye virka d som alt e bra.. siden d begynte itte sex.. men hu sko snakka me någen andre om d å ringa meg opp igjen.. har bare litt brunlig på papiret nå ingenting i do.. å formen e som før.. så satse på at alt e fint;)

I følge bøker og ting på nett jeg har lest, så er det veldig normalt og blø etter sex. Men lurt å være på den sikre siden og ta en telefon til legekontoret :) Jeg tror neppe det er risikablet at du har sex igjen, men skjønner at det frister lite når du sikkert bare kommer til å være bekymret for å blø igjen. Fikk du svar fra dem? Håper du har senket skuldrene nå og bare koser deg med det at du er gravid :) :)

Di ringte aldri opp... hm... klokkå gjekk i fra meg og... så eg e tydligvis isje bekymra :) har lest og hørt mye om at dette e vanlig.. å roa meg jo så klart når eg snakka me den på legekontoret i dag... e ingenting når eg e på do nå... så ska heller nyda resten av ferien... har time hos legen dagen itte eg komme hjem :)

Di ringte aldri opp... hm... klokkå gjekk i fra meg og... så eg e tydligvis isje bekymra :) har lest og hørt mye om at dette e vanlig.. å roa meg jo så klart når eg snakka me den på legekontoret i dag... e ingenting når eg e på do nå... så ska heller nyda resten av ferien... har time hos legen dagen itte eg komme hjem :)

Så bra :) Jeg spurte legen om det når jeg ble gravid denne gangen, og han sa at det overhodet ikke var farlig og ha sex men at man kan begynne og blø fordi blodårene i sjeden sprekker, men det er som sagt ikke noe farlig :)
kos deg masse på ferie og nyt dagene :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Alt er nok bra skal du se :-) God ferie :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp