Blør dere enda ?

Mamma til 4

Elsker forumet
Her er det 6 uker siden fødsel, sluttet vel å blø fpr ei uke siden og da gikk det over til brunlig utflod. Hadde seg for noen dager siden og etter det har det vært gul grønn farge på utfloden ? Er det normalt ?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Oi da var du heldig :) jeg blødde veldog lite fra 2 uker, men er bare det som kommer ut nå som jeg lurer på om er normalt. Kommer en del og

Her er det 5 uker siden fødsel, sluttet å blø etter 3 uker ca. Må bruke truseinnlegg nå, litt sånn lys rosa/grønn utflod som kommer. Lukter også fortsatt litt.. Er temmelig møkklei nå. Har ingen andre plager, regner med at det er normalt og en del av renselsen :)

Her er det 5 uker siden fødsel, sluttet å blø etter 3 uker ca. Må bruke truseinnlegg nå, litt sånn lys rosa/grønn utflod som kommer. Lukter også fortsatt litt.. Er temmelig møkklei nå. Har ingen andre plager, regner med at det er normalt og en del av renselsen :)
Det r sånn er her og. Men jeg har aldri hatt det sånn før med de to andre fødselene. Jeg har tynn gul grønn utflod og jan ikke skjønne at det er normalt

Snart 5 uker siden fødsel blør enda men mindre enn tidligere

Her er det 6 uker siden fødsel, sluttet vel å blø fpr ei uke siden og da gikk det over til brunlig utflod. Hadde seg for noen dager siden og etter det har det vært gul grønn farge på utfloden ? Er det normalt ?

Har du vært på fødselskontroll? Greit å få sjekka hvis du selv føler at det ikke er som det skal være.

Denne gang har jeg blødd veldig lite , og var stopp etter 2 uker, da hadde jeg såvidt blødd den siste uken.. Hærlig. De to andre gangene kom det mye mere og lenger...

Det samme her. Sluttet gelt å blø men etter en uke kom det sånn gyl grønn utflod. Nå har det gprt over til liten blødning. I tilegg har det bmitt ømt dee nede :/

Her slutta det og blø for en 2-3 uker side blødde veldig lite denne gangen veldig kort tid i forhold til sist gang . Men nå idag har det begynt å komme brunt utflod ut.. men gul grønn utflod er vell kanskje tegn på sopp eller bakterier/ infeksjon i underlivet ?

Her slutta det og blø for en 2-3 uker side blødde veldig lite denne gangen veldig kort tid i forhold til sist gang . Men nå idag har det begynt å komme brunt utflod ut.. men gul grønn utflod er vell kanskje tegn på sopp eller bakterier/ infeksjon i underlivet ?
Det jeg tror og, er ganske mye og syns jeg :/

Sluttet for noen dager siden. 6 uker siden fødsel på onsdag

Back
Topp