Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hei, bare har tenkt litt å lurer på om det er mulig å ha blødninger når mann er gravid? hvor lenge? jeg ville tro at da var det noe galt med babyen jeg! noen som har oplevd dette[8|]
Uff ikke si at det er noe galt med babyen fordi man blør[&:]...Jeg blør som bare det og alle Ul viser at alt er så bra som det kan bli. Først lå morkaken langt nede og det ble rifter i den. Men nå er jeg så sår i livmoren at alle bevegelser gjør at jeg fortsatt blør. Legen ville ikke ta innvendig sjekk nå pga av at jeg var så sår. Men alt var bra med babyen og de kunne ikkese noen tegn på at det var noe galt.
Viktig å få med at jeg har pratet med flere som har blødd hele svangerskapet og i dag har flotte og friske barn[:)]
når jeg var 16 uker på veg hadde jeg blødning som varte i 16 dager i strekk...hadde en del sammentrekkninger også.
jeg var overbevist om at nå hadde det gått galt....men det hadde det ikke.
jenta mi er frisk og har det bra, vist på 3 ultralyder hittil....
enkelte blør fortere enn andre, samtidig som alt av slimhinner i kroppen er ekstra blødfyldte og sårbare under en graviditet, så dette kan føre til blødninger......trenger ikke og være noe galt!
jeg har en gutt på 8 år,da jeg gikk gravid med han hadde jeg en del blødninger,legen sa at jeg hadde lett for og blø(porøse blodårer). sønnen min er frisk og fin han. blør i dette svangerskapet oxo,men det er foreliggende morkake. får no håpe det går bra med babyen min denne gang oxo,har tatt ul 3 gang,babyen har det fint.