blødninger

tosmå*

Glad i forumet
Noen som har hatt det her, men som har fått sett på ul at alt er bra?

Jeg fikk vondt i magen i natt, magen ble knallhard og jeg blødde når jeg gikk på do. Akkurat som begynnende mens.. har fått beskjed om å ligge på rygg resten av dagen. Nå kommer det bare brunt, ikke friskt blod som i natt. men jeg er jo veldig bekymret her jeg ligger. Hadde ikke sånt i forrige svangerskap.[&o]

så skummet!
har heldigvis ikke opplevd det denne gangen, så kan ikke annet en å gi deg en trøsteklem

jeg har ikke opplevd det, men har vært mange her inne som har hatt blødninger og at alt har vært bra likevel :)

Satser på at det går bra, men hadde blødning i uke 6 også.  og har hatt en dårlig følelse dette svangerskapet... av en eller ennen grunn. håper bare ikke det kommer mer..

Takk for svar jenter[;)]

Jeg hadde blødninger, men det var tidlig i svangerskapet.

Ble du henvist til UL da?

Jeg hadde blødninger i uke 9, alt var bra med den lille. Jeg ville krevd å få ul med en gang[8|]

ikke tilbud om ul nei. Bare ligge på rygg resten av dagen. Viss det kom mer friskt blod skulle jeg kontakte lege. Var jm jeg snakket med tidlig i dag. Så får vel bare vente til ord ul 9 okt... vanskelig å komme til ul her i byen.

Jeg hadde blødninger etter sex i begynnelsen av sv.skapet, flere uker. Småblødninger... Var på UL i uke 12 og alt var fryd og gammen. Har hørt såå mange som har hatt blødninger senere også uten at det er noe feil. Det går nok helt fint. Men be om UL pronto så du får slappet av.

Hvis du ikke får ul hos legen din,kan du prøve privat?

Uff, håper det ikke er noe galt. Jeg hadde tatt privat ul om jeg ikke hadde fått offentlig. Hadde ikke orka og tenkt på hva det kunne være. Lykke til[;)]

tenkte på privat ul, men det er vel ventetid der og, er jo bare 3 uker til ordinær som om jeg må vente i to uker på ul privat så er det liksom ikke vits føler jeg[&:]

ORIGINAL: Rufsesara

jeg hadde bare krevd å få off ul på dagen jeg!!!! kan ikke skjønne at det skulle være noe problem heller! er ikke no særlig å gå lenge i uvissheten :s det vet jeg alt om :(

må gjennom lege for å få ul, og min lege er helt fjern når det kommer til sånne ting. Men kommer det en dråpe mer blod el brunt ringer jeg legevakt. Vennina mi som er 10 uker på vei har vondt i magen(ikke blod el brunt) og fikk komme til på ul i morgen. Merkelig at det skal gjøres så stor forskjell på folk[8|]

ja de gjør forskjell. men hvis du smører på litt ekstra til legevakta så får du komme! det hadde jeg gjort! :)

takk for det![:)]

Ja det er  så masse rart. Legevakten her kunne også sagt noe sånt[&:], men kan jo treffe på noen greie.

jeg ligger nå her på rygg, kjedeligste dagen på lenge[:D], men håper det går bra og at det ikke var noe.

Tusen takk for svar alle sammen[:)]

Back
Topp