Blødninger

iQra

Gift med forumet
Noen som har opplevd blødninger i forbindelse med uttak av spiral? Hvordan var i såfall de?
Litt merkelig spm kanskje, men synes det har vært noe rart her nå [8D]

Har ikkje opplevd det sane som deg, so kan ikkje svare på det.
Eg blødde i 9 veker frå eg satte inn spiralen, til den vart fjerna. Slutta å blø dagen etter spiralen var ute.

Saken er den at jeg begynte å blø litt dagen før jeg tok den ut, regner med at dette var starten på mens, så hadde jeg 3 dager med normal blødningsmengde så en dag med masse også to dager med nesten ingen ting. Så gikk det ca 1 uke så kom det litt lyse lyse rosa på papiret etter dobesøk. Dagen etter litt mer, men ikke mye så har det vær litt sånn annenhver dag akkurat som det kommer en desj i løpet av dagen ikke mer. Synes det er veldig merkelig. [&:]

Med hormonspiral får man vel mensen når man tar den ut kanskje? Slik som man gjør når man slutter på p-piller?

eller hormonforstyrrelse.......

de ordner seg stort sett selv uansett
enkelte bruker litt lenger tid enn andre

Jeg blødde i 2 uker etter at dei drog/reiv den ut, men den var grodd fast så de kan hende de var derfor jeg blødde så lenge..

Med meg så sa hun host to ganger, og vips så var den ute.[:D] Blør ingenting her sa hun.. Hadde som sagt blødd litt før på dagen og dagen før, så jeg regner med at hormon endringen gjorde at det tok skikkelig løst. Det jeg reagerer på er at det startet opp igjen en uke etter det sluttet.

Back
Topp