Blødninger :(

så utrolig trist å høre at det ikke gikk bra med den lille.[:(]
ta vare på hverandre og støtt hverandre.

det er heldigvis nye sjangser etterhvert. ta tiden til hjelp og ikke stress.

Er sykemeldt enda.. humøret er labert og tårene kommer rett som det er .. men til helgen skal jeg på jobb igjen , er bare nødt å komme meg ut litt. Merker det er mer slitsomt når jeg sitter alene med alle tankene, enn når jeg er sammen med andre.

Jeg savner å bære min lille spire... alt er så ufattelig meningsløst og trist..

Vil bare sende deg en trøsteklem , og ønske deg lykke til videre! Får håpe spiren snart sitter igjen!

Åhh kjære deg...
Det var vondt å lese.

Jeg hadde en helt lik ma i desember og det er helt forferdelig vondt.
Jeg kom nok ikke over det før jeg endelig ble gravid igjen og fikk se at det var liv i uke 12!

Vet ikke hva jeg kan si for å trøste, for jeg vet at det er ingenting som hjelper egentlig.
Ta tiden til hjelp og tenk at du kan heldigvis bli gravid.
neste gang går det nok bra min venn!

stoor klem fra meg

Huff, blir så trist når jeg leser innleggene dine, masse trøsteklemmer til deg fra meg! Hadde selv en SA i mai... vet hvor utrolig urettferdig det føles, bare gråt så mye du vil, det har du rett til! Heldigvis leges sårene etterhvert, håper du snart blir gravid igjen!

Takk for all omtanke og støtte.
Ser mangen av dere som har hatt en MA el SA blir ganske så raskt gravid igjen, så det er kanskje håp her også etterhvert.
Men fy så trist og tungt dette her... [&o]

ønsker dere masse lukke til i tiden fremover. du kommer nok inn på svangerskap igjen om ikke så alt for lang tid skal du se [:)]

Mistet min lille spire i MA for fem uker siden...  tok en graviditetstest sist mandag og den var negativ.. tok en ny en fredag som var positiv og en ny en dag som også var positiv. Etter å ha snakket med jordmor i dag var hun veldig bestemt på at jeg er blitt gravid igjen.
Hcg hormonet kan sitte i kroppen en stund etter SA MA, men siden testen viste negativ sist mandag og positiv nå etter mente hun at jeg absolutt var blitt gravid igjen.
Har nå fått time til lege om to uker, så dette blir spennende... [:)]

Vaskelig å regne etter sist mens, når det ikke har vært noen.. men går man utifra at den dagen jeg mistet var siste "blødningsdag" har jeg termin 30 Mai... så dette blir veldig spennende... for endelig termin må jeg nok vente til ultralydtermin... [;)]

wow!!!! håper å krysser fingrer og tær og alt som er (selv om det ikke er så godt pga bekkenløsning hehe[:D]) at du beholder den lille spiren der inne.

blir spennende å høre etter legebesøket. oppdater oss da [:)]

Så herlige nyheter, gratulerer!

Klem Heather

Så utrolig koselig å høre:) Lykke til hos legen! Gratulerer

[:D][:D]åååh, så gode nyheter! Denne gangen går det bra vet du! Masse lykke til, og gratulerer så mye. [:D]

ORIGINAL: Misin

[:D][:D]åååh, så gode nyheter! Denne gangen går det bra vet du! Masse lykke til, og gratulerer så mye. [:D]

signerer!!! [:D]

ORIGINAL: Gabriela

Signerer! [:D]

ORIGINAL: Misin

signerer, og krysser alt jeg har for deg..[:)]

ORIGINAL: Kittykitty

ORIGINAL: Gabriela

Signerer! [:D]

signerer [:D]

Gratulere såå mye bebe!
Virkelig glad på dine vegne[:D]
Kryser fingrene for at det skal gå bra denne gangen

Takker for alle fine oppmuntringer og gratulasjoner

Er jo temmelig spent selv også da, og det er hcg hormonet som sitter i kroppen enda, eller om jeg faktisk er blitt gravid igjen, satser på det siste... tatt fire tester nå der alle er positive.. [:)] Men får smøre meg med tålmodighet til legetimen 9'ende Oktober... [;)] Spent som fy !!

Back
Topp