blødninger??

Hei...
Ja, har som sagt mistet tidligere[:(] Men det er en stund siden nå, oktober. Jeg var ca seks uker på vei. Det var så fantastisk å være gravid den lille stunden det varte. Så jeg skjønner godt at du ikke har det så bra nå.
Ser at dere er i gang med å prøve igjen, håper dere lykkes igjen snart - skal tenke masse på dere!!!

Vi venter med å prøve igjen til august. Vi skal nemlig ha bryllup i august, så jeg prøver å ikke risikere å være dårlig på den store dagen. Skulle jeg alikevel bli gravid i løpet av sommeren, er det ingenting som er morsommere enn det...

Jeg er også 25 år, fyllte nå i mai. Vi bor i Larvik.

Gleder meg til vi blir mammaer, for det blir nok vår tur snart også[;)]

Stor "trøst- og lykke til" klem til deg[:)]

Hei igjen:)
Uansett hvor kort man er på vei, er det vondt å miste... men får håpe det snart blir våres tur til å bli mamma igjen...
Å så koselig at dere skal gifte dere da[:)] det blir stort vettu...
Ja vi prøver med en gang, men ikke noe vi stresser med... tar det litt som det kommer... men fint du tenker på oss...[:D] lyst til å holde kontakten med meg?? det hadde vært koselig:) om du har msn kan vi jo taste litt der og om du vil?

stor klem tilbake[:)]

Hei!
Kjempe lyst å holde kontakt med deg, du virker som ei go`jente Therese!
Jeg har sendt deg mailadr. mi på e-post.
Vi snakkes snart igjen!
Kos og klem[:)]

hmm vet ikke åssen man gjør det jeg[:)] hehe, kan ikke se jeg har fått noe hell.. men kan ikke jeg sende min til deg da?? hehe

Nå har jeg lagt deg til på msn! Håper vi snakkes snart! Går det forresten bra med deg? Klem[:)]

hei:) hmm jeg har ikke fått deg på min msn[8|]

det går litt opp og ned men det er vel sånn det er..
ja håper vi snakkes snart... går det bra med deg da?
klem[:)]

Hei!

Ja, skjønner at du blir engstelig. Jeg har også begynt å blø. etterfulgt av veldige smerter i underlivet. Legene tror jeg har abortert, og dem finner ikke noe på ultralyden. Men du trenger absolutt ikke ha abortert, eller er på vei til det. Min mor blødde gjennom hele svangerskapet når hun skulle ha lillebroren min, men alt gikk bra! Hold deg i ro, tenk positivt og ta vare på deg selv...

klem

hei:)

jeg har desverre sa men det begynner å bli en stund siden.. slutten av april så nå er vi prøvere igjen...
Synd det samme skjedde deg... håper det går bra med deg... var du langt på vei???

men tusen takk for omtanken...

klem

så leit at du mistet det. søsteren min mistet når hun var 12 uker på vei. så gikk det noen måneder og nå venter hun barn om fire måneder. så jeg håper du blir gravid snart igjen . lykke til

Back
Topp