Blødninger

Lillemy92

Første møte med forumet
Hei, i går kveld kom det bittelitt rosa blod på papiret når jeg tørket meg etter at jeg hadde tisset, å i dag tidlig skjedde det samme men da var det rødt blod som kom. Noen andre som har opplevd det samme ? Jeg er sååå redd 6+6 ifølge mine beregninger

Jeg opplevde litt blødninger 5-6 ganger i forrige sv.skap, den siste blødningen var helt ute i uke 21. Det gikk helt fint, frøkna nærmer seg ett år nå :happy: Fikk dessverre aldri vite grunnen til blødningene mine.
Skjønner godt at du blir bekymra, men selv om det er skummelt å oppleve, så går det ofte bra likevel.
Det kan hjelpe på bekymringene å ta hcg-test hos legen din :)

Jeg blødde ganske masse på både 5+4 og 6+2 forrige gang. Kunne fylle et bind utover kvelden, men stoppet etter 3t begge gangene. Ingen smerter. Alt viste seg å være fint. Hadde visst et hematom inni der som blødde ut.
Babyen er nå over året. :)

(Ps, du er velkommen til oss i Juli-gruppen ❤️ det er flere der som har opplevd små blødninger, før det har stoppet.)

Jeg har hatt småblødninger konstant fra 5+6 og har fortsatt litt 8+3. Har vært på UL 3 ganger, alt ser fint ut:) og fikk beskjed om at det mest sannsynlig var festeblødning. Og det var helt normalt med blødninger rundt dette tidspunktet. Krysser fingrene for at alt står bra til med din lille ❤️

Back
Topp